نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Boxing Star؛ ستاره‌ی بوکس

بازی موبایل Boxing Star یک تجربه‌ای جذاب در زمینه‌ی ورزش بوکس به شما ارائه می‌کند. همچنین با تنوعی که در زمینه‌ی مبارزات دارد، به خوبی می‌ تواند ساعت‌ها شما را سرگرم مسابقات آنلاین و مهیج خود کند. با معرفی بازی موبایل Boxing Star همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون Boxing Star ساخته‌ی استودیوی FourThirtyThree Inc را می‌توان یکی از خوش ساخت‌ترین بازی‌های ساخته شده از ورزش بوکس دانست. استودیوی FourThirtyThree Inc بازی‌های خوبی مانند Battle Boom را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. بازی موبایل Boxing Star یک بازی کاملا آنلاین است که علاوه‌بر رقابت‌هایی مهیج میان بازیکنان، یک بخش داستانی را نیز شامل می‌شود. بخش داستانی بازی از چند فصل مختلف تشکیل شده است که در هر فصل، باید با انواع شخصیت‌ها در محیط‌های متنوع به مبارزه بپردازید.

بازی موبایل Boxing Star نمایی از حالت مسابقه در رینگ بوکس

البته رقابت‌های آنلاین بازی Boxing Star، به‌صورت همزمان دو بازیکن را مقابل یکدیگر قرار نمی‌دهد. شما با بازیکنانی مبارزه می‌کنید که در بازی حضور ندارند یا به عبارتی دیگر آفلاین هستند و تنها با کاراکتری که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود به مبارزه خواهید پرداخت. همینطور شما هم وقتی در بازی حضور ندارید، کارکتر شما توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود و به مبارزه می‌پردازد. البته شما با تغییراتی که در سبک و مهارت‌های کاراکتر خود اعمال می‌کنید، می‌توانید نوع و سبک مبارزه‌ را در مواقعی که در بازی حضور ندارید مشخص کنید. بازی موبایل Boxing Star جزئیات فراروانی در نوع مبارزات و آیتم‌های خود دارد. شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Boxing Star، مهارت‌ها و سبک‌های متنوع در مبارزات باشد. شما از بین تعدادی زیادی از مهارت‌های مختلف مانند انواع آپرکات یا مشت‌های سرعتی و دیگر ویژگی‌های مختلف، تنها چند مورد محدود را می‌توانید انتخاب کنید تا در مبارزات از آن استفاده بهره ببرید.

بازی تنوع زیادی در نوع مهارت‌ها و انواع ضربات دارد که به مرور می‌توانید آن‌ها را به‌دست آورید

بازی اندروید و آیفون Boxing Star گیم‌پلی ساده و جذابی دارد که بعد از چند مسابقه به‌راحتی با آن وفق پیدا خواهید کرد. بازیکن می‌تواند از انواع ضربات مانند هوک از دو طرف و دیگر ضربات استفاده کند. همچنین در مقابل حملات نیز، می‌توانید در دو جهت چپ و راست جاخالی دهید و به‌نوعی ضربه را دفع کنید‌. هنگامی که با جاخالی دادن، موفق به دفع ضربه شدید؛ بازی فرصت یک مشت ناگهانی را در مقابل ضربه‌ی ناموفق حریف، به شما می‌دهد. با پیروزی در هر یک از مراحل بازی Boxing Star یک جعبه یا یک پاکت به‌عنوان پاداش دریافت خواهید کرد و هر جعبه قفلی دارد که مدت مشخصی زمان می‌برد تا باز شود. محتوای جعبه‌ها شامل انواع آیتم‌ها یا مقداری پول را شامل می‌شود. بازی از گرافیک بسیار خوب و موسیقی‌های جذابی بهره می‌برد که به سختی می‌توان کمبودی را در این زمینه‌ها احساس کرد.

بازی موبایل Boxing Star نمایی از حالت استراحت بازیکنان

بازی اندروید و آیفون Boxing Star یک بخش بامزه و جالب با نام Photo Match دارد. در این بخش شما می‌توانید با تعیین ظاهر و آپلود عکس از گالری خود، یک چهر‌ه‌ی واقعی برای کارکتر خود مشخص کنید و شروع به مبارزه کنید. همچنین بازی موبایل Boxing Star جزئیات زیادی در زمینه‌ی شخصی‌سازی و طراحی کاراکتر‌ها دارد که به جذابیت بازی نیز افزوده است. Boxing Star می‌تواند یک تجربه‌ی لذت بخش از مسابقات بوکس را به شما ارائه کند و ساعت‌ها بازیکن را درگیر مبارزات نفس‌گیر خود کند. هم‌اکنون بازی موبایل Boxing Star به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است. همچنین در ادامه می‌توانید دیدگاه خود را نسبت بازی موبایل Boxing Star با ما درمیان بگذارید.

دانلود بازی Boxing Star


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده