نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ عرضه بازی Othercide با انتشار تریلر جدیدی اعلام شد

فوکس هوم اینتراکیو و استودیوی لایت‌بالب کرو، با انتشار تریلر جدیدی اقدام به اعلام تاریخ انتشار بازی جدید خود به نام Othercide کردند.

امسال و با بازی‌هایی که تاکنون منتشر شده یا در حوالی ماه اوت (مرداد - شهریور) در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت، برای طرفداران بازی‌های ایزومتریک، تاکتیکال و نقش‌آفرینی سال به یاد ماندنی خواهد بود. حالا به‌نظر می‌رسد که با انتشار بازی Othercide در اوایل مرداد ماه سال جاری، این تور زودتر از موعد پیش‌بینی شده آغاز خواهد شد.

تریلر جدید بازی Othercide جزئیات بیشتری از داستان این بازی و ماجراجویی‌های دختران داستان آن (Daughters) را در یک دنیای تاریک و فانتزی فاش می‌کند. شما در جریان وقایع این بازی، به‌عنوان آخرین شانس بشریت دربرابر یک سری موجودات شیطانی که از پلیدترین جنایاتی که انسان‌ها دربرابر یکدیگر مرتکب شده‌اند سرچشمه می‌گیرند، قرار خواهید گرفت. شما با در دست گرفتن کنترل نیروهای Daughters در نبردهای حماسی بازی نقش آفرینی کرده و با دشمنان مختلف و متعددی مبارزه خواهید کرد. هرچه بیشتر در ماجراهای مختلف بازی پیشروی کنید، مهارت‌ها و توانایی‌های بیشتری را کسب کرده و تعامل شما با دنیای بازی افزایش پیدا خواهد کرد.

شما می‌توانید در ادامه جدیدترین تریلری که از بازی Othercide منتشر شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

توسعه‌دهندگان این بازی برخلاف پروژه‌های قبلی خود تلاش دارند تا اینبار یک بازی داستان‌محور و با تمرکز بیشتر روی کاراکترها را ارائه کنند. شما در خلال تجربه حضور در دنیای Othercide باید تصمیم‌های دشواری را درباره افراد خود بگیرید که ممکن است به قربانی کردن یک سری افراد برای نجات سایرین منجر شود.

درباره ویژگی‌های گیم‌پلی این بازی نیز باید گفت که با یک سری مبارزات نوبتی و سلاح‌های مختص درگیری‌های نزدیک مواجه هستیم که ظاهراً مکانیزم‌های خاص خود را دارند. انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر شود. بااین‌حال در تریلر بالا نیز می‌توانید نگاه کوتاهی به ویژگی‌های گیم‌پلی این بازی داشته باشید. جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که Othercide یک بازی تک نفره بوده و در زمان انتشار هیچ بخش جداگانه‌ای برای تجربه چندنفره و کوآپ ندارد.

نمایی از بازی Othercide

براساس برنامه‌ریزی فوکس هوم اینتراکتیو، بازی Othercide در تاریخ ۲۸ ژوئیه (۷ مرداد) برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی‌ سی منتشر خواهد شد. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید این بازی در استیم با ۱۵ درصد تخفیف فراهم شده است.

Gears Tactics، XCOM: Chimera Squad و Desperados 3 شماری از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های تاکتیکال RPG سال جاری بودند و حالا باید دید که پروژه جدید لایت بالب کرو (Lightbulb Crew) و فوکس هوم اینتراکتیو نیز به این جمع خواهد پیوست یا خیر.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده