نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۲

فیلم سینمایی شنای پروانه فعلا اکران نخواهد شد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی شنای پروانه، رسول صدرعاملی اعلام کرد این فیلم ایرانی فعلا اکران نخواهد شد.

مدتی پیش اعلام شد که فیلم سینمایی «شنای پروانه» ساخته محمد کارت اولین فیلم تازه‌اکران سینمای ایران پس از بازگشایی سالن‌های سینما خواهد بود. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ درحالی‌که دو روز به نمایش این فیلم ایرانی مانده است، تهیه‌کننده آن یعنی رسول صدرعاملی اعلام کرده است فیلم سینمایی «شنای پروانه» فعلا اکران نخواهد شد. رسول صدرعاملی گفت:

 باتوجه‌به اینکه قرار بود شرایط و تمهیداتی برای اکران این فیلم فراهم شود و تاکنون فراهم نشده است، فعلا از اکران فیلم‌مان معذوریم.

صدرعاملی ادامه داد:

طی دو هفته گذشته جلساتی با دکتر انتظامی رئیس سازمان سینمایی، دکتر حناچی شهردار تهران و اعضای هیأت مدیره خانه سینما در جهت فراهم آوردن شرایط اکران داشتیم تا حمایت جدی از اکران این دو فیلم (شنای پروانه و خوب بد جلف) انجام شود اما حالا که کمتر از چند روز به اکران فیلم باقی مانده است، هیچ خبری از حمایت‌ها نیست بنابراین باتوجه‌به اینکه هیچ کدام از قرارها به سرانجام نرسیده است، فعلا از اکران فیلم معذوریم.

امیر جدیدی در شنای پروانه روی موتور

رسول صدرعاملی افزود:

 این در حالی است که سینماداران بدون هماهنگی با ما سایت بلیت فروشی را باز کردند، در حالیکه هیچ کدام از قول و قرارهایی که طی دو هفته گذشته داشتیم، عملی نشده است.

رسول صدرعاملی ابراز امیدواری کرد که امکان اکران فیلم «شنای پروانه» فراهم شود، وی اعلام کرد در غیر این صورت قادر به نمایش «شنای پروانه» نخواهد بود. او همچنین از تماشاگرانی که منتظر فیلم بودند، عذرخواهی کرد. فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت با بازی جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، نادر شهسواری و آبان عسکری ساخته شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده