نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تم پویای تازه The Last of Us Part 2 فرآیند خلق یک طرح هنری را نشان می‌دهد

تم پویای تازه‌ی بازی The Last of Us Part II به‌عنوان پاداش پیش خرید در دسترس خریداران نسخه‌های ویژه‌ی آن قرار گرفت.

آیا پیش از عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II برای تهیه‌ی یکی از نسخه‌های ویژه‌ی آن اقدام کردید؟ اگر پیش از انتشار این بازی پسا-آخرالزمانی هر یک از نسخه‌های دیجیتال دیلاکس، نسخه‌ی اسپشال، نسخه‌ی کالکتور یا نسخه‌ی اِلی آن تهیه کرده باشید، صاحب یک تم پویای زیبا برای پلی ‌استیشن 4 خواهید شد که به طرح هنری زیبای خلق‌شده توسط آلیس ژانگ مزین شده است. یک پیش‌نمایش از این تم خارق‌العاده در ویدیوی زیر قابل مشاهده است.

دانلود از وب‌سایت آپارات

استودیوی ناتی داگ: می‌خواهید تا پیش از فرارسیدن زمان عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II در تاریخ جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ یکی از نسخه‌های دیجیتال دیلاکس، اسپشال، کالکتور یا نسخه‌ی اِلی آن را تهیه‌ کنید؟ در اینجا نگاهی گذرا به تم پویای پلی‌استیشن 4 بازی خواهیم داشت که به‌همراه نسخه‌های یادشده در دسترس قرار می‌گیرد و شامل یک نقاشی خیره‌کننده‌ از آلیس ژانگِ بی‌نظیر است.

در گذشته تم‌های پویای بهتری برای The Last of Us Part II در دسترس قرار گرفته بود، اما به‌هرشکل نمی‌توان از تم تازه‌ی بازی گذشت که تصویر زیبایی از اِلی را به نمایش در می‌آورد. امروز دنباله‌ی بازی The Last of Us پس از سال‌ها انتظار به دست کاربران پلی‌استیشن 4 رسید و حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این بازی می‌تواند موفقیت‌های نسخه‌ی اول را تکرار کند یا ایجاد دودستگی بین طرفداران مانع از این امر خواهد شد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده