نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

همکاری بن استیلر و اسکار آیزاک برای تولید فیلم London

اسکار آیزاک در فیلم London به کارگردانی بن استیلر نقش‌آفرینی می‌کند که اریک راث نگارش فیلمنامه‌ی آن را براساس داستانی کوتاه از یو نسبو انجام می‌دهد.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که بن استیلر و اسکار آیزاک در پروژه‌ی جدیدی با یکدیگر همکاری می‌کنند. هالیوودریپورتر اخیراً تایید کرد که بن استیلر کارگردانی فیلم London (لندن) با بازی اسکار آیزاک را برای شرکت لاینزگیت برعهده گرفته است که اریک راث فیلمنامه‌ی آن را با اقتباس از یک داستان کوتاه از یو نسبو، نویسنده‌ی رمان The Snowman (آدم برفی) به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. اریک راث برای نگارش فیلمنامه‌ی فیلم کمدی-درام Forrest Gump (فارست گامپ) موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار شد و برای نوشتن فیلمنامه‌ی فیلم رمانتیک-موزیکال A Star Is Born (ستاره‌ای متولد شده است) تا مرز دریافت این جایزه پیش رفت، اما نتوانست آن را تصاحب کند.

هیچ اطلاعاتی از فیلمنامه‌ی فیلم London در دست نیست و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم، اما بااین‌حال این اثر برخلاف اطلاعات نادرست پیشین دارای المان‌های علمی-تخیلی نخواهد بود. اسکار آیزاک امتیاز استفاده از داستان کوتاه یو نسبو را به‌دست آورده است و درکنار جیسون اسپایر وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم را از طرف شرکت Mad Gene Media انجام می‌دهد. نیکی واینستاک و بن استیلر از سوی شرکت Red Hour نیز به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پروژه‌ی مورد بحث فعالیت می‌کنند. افزون‌بر این، یو نسبو به‌همراه نیکولاس سالامونسن تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم «لندن» خواهند بود و بردی فوجیکاوا و اسکات اوبراین از سوی شرکت لاینزگیت بر پروژه نظارت خواهند کرد.

بن استیلر / Ben Stiller

بن استیلر بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های Tropic Thunder (تندر استوایی) و The Secret Life of Walter Mitty (زندگی پنهان والتر میتی) شناخته می‌شود و در سال ۲۰۱۹ برای کارگردانی سریال کوتاه Escape at Dannemora (فرار به دانمورا) شبکه‌ی شوتایم نامزد دریافت جایزه‌ی اِمی شد، اما نتوانست آن را به دست آورد و این جایزه به سریال Chernobyl (چرنوبیل) به کارگردانی یوهان رنک تعلق گرفت. اسکار آیزاک نیز نقش‌آفرینی در فیلم‌های Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر)، X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) و Sucker Punch (مشت ناگهانی) را در کارنامه دارد و به‌تازگی از بازی در فیلم Dune (تل‌ماسه) به کارگردانی دنی ویلنوو فارغ شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده