// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۶

PES 2020 ،MotoGP 20 و Don't Starve به مدت سه روز روی ایکس باکس وان رایگان شدند

کاربران ایکس‌باکس لایو گلد هم‌اکنون می‌توانند بازی‌های eFootball PES 2020، Don't Starve Together: Console Edition و بازی MotoGP 20 را رایگان تجربه کنند.

تابه‌حال شاهد رایگان شدن بازی‌های مختلفی در آخر هفته میلادی روی پلتفرم‌‌های مختلفی بوده‌ایم. بااینکه این اتفاق بیشتر روی استیم رخ می‌دهد، اما مایکروسافت هم به دفعات مختلفی بازی‌های رایگانی را برای آخر هفته کاربران ایکس ‌باکس لایو گلد در نظر گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده که کاربران ایکس ‌باکس وان می‌توانند بازی‌های eFootball PES 2020، Don't Starve Together: Console Edition و بازی MotoGP 20 را به‌مدت سه روز رایگان تجربه کنند. البته اشاره کنم که باید عضو مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد باشید. به‌عبارتی از امروز تا تاریخ دو تیر ماه (۲۲ ژوئیه) و ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه صبح به‌وقت ایران، بازی‌های ذکر شده به‌ رایگان در اختیار کاربران ایکس‌باکس لایو گلد قرار دارد.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی هستید، قطعا PES 2020 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. بازی PES 2020 شاید یک بازی فوتبال تمام عیار و کامل نباشد، اما تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهد. این در حالی است که بازی Don't Starve Together، یک بازی سروایول و بقا به‌حساب می‌آید. بازیکنان می‌توانند این بازی را درکنار دوستان خود هم تجربه کنند. 

در انتها بازی MotoGP 20 هم بااینکه بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان و کاربران کسب نکرده است، اما می‌تواند تجربه‌ی خوبی در قالب یک بازی رایگان باشد و اگر علاقه‌مند به بازی‌های موتورسواری و مسابقه‌ای هستید، MotoGP 20 را از دست ندهید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده