نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۵۰

بازگشت سری Skate رسما تایید شد [EA Play 2020]

در جریان رویداد EA Plat 2020 رسما مشخص شد که سری Skate دوباره به صنعت بازی برمی‌گردد.

ساعاتی پیش رویداد سالانه‌ی EA Play برگزار شد و در جریان آن، شاهد معرفی بازی‌های متنوع و پخش تریلرهای جدید بودیم. در جریان آخرین اخبار بازی و در آخرین لحظات برگزاری این رویداد، به‌صورت رسمی مشخص شد که سری بازی‌های Skate دوباره به صنعت بازی بازخواهند گشت. این سری بازی‌ها، آثاری تقریبا شبیه‌ساز برای ورزش هیجان‌انگیز اسکیت هستند که گیمر را به‌ یک محیط باز و Open World می‌برند و کنترل بسیار بالایی هم به‌او می‌دادند.

سری بازی‌های «اسکیت» نسبت به مجموعه تونی‌ هاوک، کمتر آرکید است و بیشتر روی شبیه‌سازی این رشته تمرکز دارد؛ به حدی که گیمر با هر آنالوگ می‌تواند کنترل یکی از پاهای کاراکتر خود را در دست بگیرد و حرکاتش را به‌شکلی دقیق، پیش ببرد. آخرین این سری یعنی اسکیت ۳، سال ۲۰۱۰ منتشر شد و طی این ۱۰ سال، هواداران این مجموعه قسمت جدید آن را از EA طلب می‌کردند. امروز اما نسخه‌ی جدید این سری رسما تایید شد تا درخواست طرفداران این بازی اجابت شود.

هنوز پلتفرم مقصد جدیدترین نسخه از این سری مشخص نشده و تاریخ عرضه‌اش هم معلوم نیست. باید صبر کنیم و ببینیم طی روزهای بعدی چه اطلاعاتی از این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده