نویسنده: مرتضی بحرینی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Vikings II؛ افسانه وایکینگ های قهرمان

Vikings II از آن دسته بازی‌های هیجان انگیز است که می‌تواند هر کسی را با گیم‌پلی جذاب و گرافیک ساده اما خاص خود، جذب کند.

بازی اندروید و بازی آیفون بسیاری وجود دارد که می‌توانیم با آن‌ها برای ساعت‌ها یا حتی روزهای متوالی سرگرم باشیم. دسته‌بندی‌های مختلف در مارکت‌های معتبر این امکان را به کاربران می‌دهند تا به بازی موردنظرشان خیلی سریع‌تر دسترسی پیدا کنند. اما بعضی وقت‌ها کاربران در بین بازی‌های مختلف سردرگم می‌شوند که کدام بهتر از دیگری است؟ ما در زومجی با بررسی بازی‌های مختلف در هر سبک و ژانری، به شما در پیدا کردن راحت‌تر آثار جذاب کمک می‌کنیم. همچنین از بازی هایی که ارزش تجربه دارند و می‌توانند واقعاً سرگرم کننده باشند، مطلع‌تان خواهیم کرد.

Vikings II یکی از آن بازی‌های فوق‌العاده سرگرم کننده است که می‌تواند با گیم‌پلی منحصر‌به‌فردش هر کسی را با هر سلیقه‌ای به خود جذب کند. در هنگام نصب، اولین چیزی که جلب نظر می‌کند حجم پایین بازی است و این سؤال در ذهنتان شکل می‌گیرد که آیا بازی با این حجم کم من را می‌تواند درگیر خود کند؟ در جواب این سؤال باید گفت شک نکنید که سازندگان تمام سعی و تلاش خود را برای به چالش کشیدن توانایی کاربران به کار گرفته‌اند.

قهرمان بازی Vikings II با تیر و کمان

قهرمان بازی Vikings II که به صورت وی آی پی است

قهرمان بازی Vikings II با ظاهر یک گرگ

وارد بازی شوید و محیطی متفاوت از آنچه تاکنون دیده‌اید، تجربه کنید. گیم‌پلی در مورد مجموعه‌ای از قهرمانان افسانه‌ای است که در مجموع، آن‌ها با لقب وایکینگ شناخته می‌شوند. در حال حاضر قهرمانان برای این گرد هم آمده‌اند تا از سرزمین خود دربرابر هجوم دشمن بیگانه محافظت کنند. اینجا است که چالش‌ها یکی پس از دیگری دربرابر چشمانمان خودنمایی می‌کنند. نباید از یاد برد که هر کدام از قهرمانان دارای ویژگی‌ها و قدرت مخصوص به خود هستند. اما یک چیز در همه آن‌ها یکسان خواهد بود و آن مبارزه با تیر و کمان است. طراحی گرافیکی منحصر‌به‌فرد باعث شده تا از نظر ظاهری نیز شخصیت‌ها با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

هر قهرمان در سطحی مشخص قابل دسترس خواهد بود و می‌توانید برای مبارزات از او استفاده کنید!

وقتتان را بیش از این با پرداختن به جزئیات تلف نکنیم و یک راست به سراغ اصل مطلب، یعنی گیم‌پلی برویم. با اولین اجرا، بازی تنها یک گزینه برای نمایش به کاربرانش دارد و آن Play است. با زدن دکمه، به خط مقدم مقابله با متجاوزان منتقل می‌شویم؛ جایی که دشمنان مختلف به سمت شما هجوم آورده‌اند. کاربران در نقش یکی از قهرمانان در پایین صفحه قرار می‌گیرند و دشمنان از بالای صفحه به پایین یعنی جایی که شخصیت قرار دارد حمله ور می‌شوند. در اولین مرحله، قهرمان داستان و دشمنان چندان قدرتی ندارند و زمان زیادی نمی‌کشد که مرحله به پایان میرسد.

مبارزه در برف با دشمنان بازی Vikings II

نابودی دشمنان سر سخت بازی Vikings II

نابودی دشمنان در مرحله دوم بازی Vikings II

پس از پشت سر گذاشتن اولین مرحله تمام گزینه‌های بازی به نمایش در می‌آیند و می‌توانید دیگر قهرمانان و اینکه در چه سطح قابل استفاده هستند، مشاهده کنید. علاوه‌بر شخصیت‌ها گزینه‌های قابل‌توجه دیگری نیز وجود دارند که در بالای صفحه میزان بن‌های به‌دست آمده، میزان انرژی و تعداد الماس‌های آبی رنگ قابل مشاهده هستند. هر بار که دکمه Play را برای بازی کردن فشار می‌دهید پنج واحد انرژی از حسابتان کم می‌شود. جای نگرانی نیست چرا که انرژی به‌صورت خودکار هر دو دقیقه یک واحد شارژ می‌شود.

اگر خیلی زود تمام انرژی‌تان به پایان رسید، می‌توانید با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی ۱۶ واحد رایگان دریافت کنید.

مراحل بازی به‌صورت ده تایی دسته‌بندی شده است؛ یعنی هر ده مرحله یک بار، باید منتظر ظهور رئیسی قدرتمند باشیم. پس از شکست دادن رئیس مرحله، می‌توانید وارد محیط جدیدی شوید که در آن شاهد منظره متفاوتی هستیم. در ده مرحله اول، کاربران باید در محیطی کوهستانی که دارای زمینه‌ای متشکل از سبزه و برف است با دشمنان دست‌وپنجه نرم کنند. در ده مرحله دوم وارد جهان جدیدی می‌شوند که از برف پوشیده شده. جالب است بدانید که با ورود به منطقه جدید علاوه‌بر دشمنان قدیمی نیروهای جدید و تازه نفسی به آن‌ها اضافه می‌شود که هر کدام را با سبک مبارزه خود خواهید شناخت.

رئیس بازی مرحله سوم بازی Vikings II

محیط برفی و رئیس مرحله سوم بازی Vikings II

مرحله سر سبز و نابودکردن رئیس Vikings II

برای جمع بندی باید گفت که همه چیز به بهترین شکل ممکن درکنار هم قرار گرفته است تا بازیکنان از یک گیم‌پلی کاملا سرگرم کننده لذت ببرند. موسیقی متنی وجود ندارد و تنها شاهد جلوه‌های صوتی در زمان مبارزه با دشمنان هستیم. کنترل شخصیت با انگشت کاربر انجام می‌شود و هر زمان که دستتان از صفحه جدا شود، متنی مبنی بر لمس صفحه و جابه‌جا کردن کاراکتر با انگشت، نمایش داده می‌شود. در هنگام مبارزه، در بالای صفحه نواری وجود دارد که نمایش دهنده میزان نزدیک شدن به پایان مرحله است و برای زودتر پر شدن، باید دشمنان بیشتری از بین ببرید.

دانلود بازی Vikings II


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده