نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵

سیروس مقدم از ساخت پایتخت ۷ خبر داد

سیروس مقدم اخیرا از سفارش پایتخت ۷ توسط سازمان صدا و سیما خبر داده است.

فصل ششم مجموعه «پایتخت» با نام «پایتخت ۶» به‌کارگردانی سیروس مقدم در ایام عید نوروز روی پرده رفت. قسمت‌های پایانی این مجموعه اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا فیلم‌برداری نشده بودند و طبعا جلوی دوربین نیز نرفتند. اخیرا نیز اخباری مبنی‌بر عدم توافق سازندگان و صدا و سیما برای تولید قسمت‌های پایانی «پایتخت ۶» به‌گوش می‌رسد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ سیروس مقدم از حل مشکلات و ساخته شدن «پایتخت ۷» صحبت کرده است. او می‌گوید وقتی تلویزیون سفارش فصل جدید این مجموعه را داده است، یعنی مشکلات از پیش رو برداشته شده‌اند. سیروس مقدم از پخش فصل جدید «پایتخت» یا همان «پایتخت ۷» در نوروز ۱۴۰۰ می‌گوید:

وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می‌شود یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح پایتخت ۷ را خواسته است، ان‌شاءالله با رفع دلخوری‌ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

مقدم در ادامه می‌گوید:

عوامل «پایتخت» انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند و با درایت دوستان ماجرا در حال حل شدن است وگرنه تمامی این حواشی از بین می‌رود و تلویزیون خانه ماست و در هر خانواده‌ای دلخوری پیش می‌آید ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.

مهران احمدفر در پایتخت ۶ با ماشین نقی

کارگردان مجموعه پایتخت درنهایت اضافه می‌کند:

مجموعه پایتخت متعلق به فرد خاصی نیست و ما همه یک خانواده هستیم و این صمیمیت بین اعضای خانواده باعث سودآوری روزافزون برای همه (سازمان و ما) شده است.

سریال «پایتخت» محصول شبکه اول سیما است که با بازی بازیگرانی مانند محسن تنابنده، ریما رامین‌‌فر، احمد مهران‌‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی جلوی دوربین رفته است. شما کاربران زومجی درباره ساخته شدن ادامه سریال «پایتخت» چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده