نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲

دن هارمون، خالق Rick and Morty یک سریال انیمیشنی جدید برای فاکس می سازد

شبکه فاکس در حال همکاری با دن هارمون، یکی از خالقان سریال Rick and Morty برای ساخت یک سریال انیمیشنی جدید است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دن هارمون در حال ساخت یک سریال انیمیشنی جدید است. هارمون که بیشتر به‌عنوان یکی از سازندگان سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) شناخته می‌شود، با توافق و امضای قرارداد همکاریی با Fox Entertainment وظیفه ساخت یک انیمیشن سریالی و کمدی جدید را بر عهده گرفته که این سریال قرار است در بهار سال ۲۰۲۲ از شبکه فاکس منتشر شود. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، این سریال بدون نام قرار است به‌طور اختصاصی از شبکه فاکس منتشر شود. Fox Entertainment وظیفه تولید این انیمیشن را بر عهده دارد و Bento Box Entertainment که بیشتر برای ساخت انیمیشن Bob's Burgers (برگری باب) شناخته می‌شود، استودیوی انیمیشنی خواهد بود که سریال هارمون در آن تولید خواهد شد.

فاکس طی این سال‌ها انیمیشن‌های سریالی بزرگسالانه‌ای چون سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها)، انیمیشن Family Guy (مرد خانواده) و انیمیشن Bob's Burgers را تولید و منتشر کرده است. علاوه‌بر این، سریال Bless the Harts سریال Duncanville از جمله کارهایی هستند که اخیرا منتشر شده‌اند و در آینده نزدیک نیز شاهد انتشار انیمیشن Housebroken و انیمیشن The Great North از شبکه فاکس خواهیم بود. پروژه جدید هارمون اولین سریال انیمیشنی کاملا متعلق به Fox Entertainment خواهد بود. 

هنوز هیچ اطلاعات دیگری از پروژه جدید هارمون منتشر نشده، اما سوالی که اکنون مطرح شده این است که هارمون چقدر می‌تواند محدودیت‌های موجود را کاهش دهد و سریالی کاملا بزرگسالانه مثل ریک و مورتی ارائه دهد. در هر حال هارمون سابقه ساخت سریال Community (کامیونیتی) برای شبکه NBC دارد که دقیقا پارامترهای شبکه فاکس در این شبکه نیز وجود داشته است. ماه گذشته بود که انیمیشن Solar Opposite (مخالفان خورشیدی) از شبکه هولو منتشر شد که این سریال انیمیشنی توسط جاستین رویلند، یکی دیگر از خالقان انیمیشن Rick and Moty تولید و منتشر شده بود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده