نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

قسمت جدید برنامه زنده Stadia Connect ماه آینده برگزار می‌شود

پس از گذشت نزدیک‌به دو ماه از پخش آخرین قسمت استریم زنده Stadia Connect، گوگل ساعاتی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که قسمت جدید این برنامه ماه آینده برگزار می‌شود.

بیش از یک سال از زمانی‌که فیل هریسون، نایب رئیس شرکت گوگل، در رویداد GDC خبر از ورود این غول تکنولوژی به صنعت بازی‌های ویدیویی را داد، می‌گذرد. گوگل با معرفی سرویس Stadia و با تکیه بر روش استریم کردن بازی‌ها، به فکر پشت سر گذاشتن سونی و مایکروسافت و گذر از شیوه سنتی بازی کردن بود.

این غول صنعت تکنولوژی نیز از همان ابتدا همانند سایر شرکت‌‌ها، برای معرفی برنامه‌های آینده خود در زمینه گیمینگ، استریم مخصوصی تحت عنوان Stadia Coonect را برپا کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که آخرین قسمت این برنامه در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه با تمرکز روی معرفی بازی‌های جدید برای مشترکین برگزار شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی،‌ ساعاتی پیش تیم استیدیا با انتشار پستی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که قسمت جدید برنامه زنده Stadia Connect ماه آینده در تاریخ ۲۴ تیر (۱۴ ژوئیه) پخش می‌شود.

اگر به‌خاطر داشته باشید آخرین قسمت این برنامه که اردیبهشت‌ماه برگزار شد حدود پانزده دقیقه با معرفی و نمایش آثاری چون Octopath Traveler و PUBG به‌طول انجامید.

تا این لحظه اما هنوز اطلاعاتی از جمله ساعت دقیق برگزاری و برنامه‌هایی که قرار است در این قسمت شاهد آن باشیم به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما براساس بازخوردهای موجود، بسیاری معتقد هستند احتمالا ماه آینده تمرکز اصلی گوگل روی ارایه اخبار مهمی راجع‌ به سرویس استریم استیدیا خواهد بود.

پس از نظرات ضد‌ونقیض و انتقادهای زیادی که به نحوه پشتیبانی گوگل از سرویس استیدیا وارد شد، می‌توان امیدوار بود با اضافه شدن شانون استادستیل، مدیر استودیوی سانتامونیکا، به تیم استیدیا، در آینده شاهد انتشار بازی‌های مهم و بزرگی برای مشترکین این سرویس خواهیم بود.

اگر شما هم از کاربران سرویس گوگل استیدیا هستید، دوست دارید در برنامه ماه آینده Stadia Connect شاهد چه اقدامی از طرف گوگل باشید؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده