نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

Assassin’s Creed Origins برای مدت محدودی در Uplay رایگان خواهد بود

کاربران Uplay در پی‌سی می‌توانند از جمعه بازی Assassin's Creed Origins را به مدت سه روز به‌صورت رایگان تجربه کنند.

در حال حاضر، Assassin’s Creed Valhalla بزرگ‌ترین بازی در آستانه انتشار یوبیسافت (Ubisoft) برای سال جاری است و این ناشر بزرگ فرانسوی سعی دارد تا با فراهم کردن امکان تجربه رایگان بازی‌های این مجموعه، شور و هیجان هواداران را برای تجربه جدیدترین قسمت از سری اساسینز کرید حفظ کند. این شرکت، در جدیدترین اظهارنظر خود، خبر رایگان شدن بازی Assassin’s Creed Origins برای یک بازه زمانی محدود را برای کاربران Uplay اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Assassin’s Creed Origins از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ ژوئن مصادف با جمعه ۳۰ خرداد تا یکشنبه ۱ تیر در Uplay رایگان خواهد بود. این بازی در حال حاضر نیز با ۸۰ درصد تخفیف در فروشگاه یوبیسافت عرضه می‌شود. جدیدترین «آخر هفته رایگان» این شرکت، احتمالاً بهترین فرصت برای تجربه بازی قبل از اقدام به خرید آن خواهد بود.

تصویری از محیط بازی Assassin

بازی Assassin’s Creed Origins یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مجموعه Assassin’s Creed است که رویکرد کلی سبک گیم‌پلی بازی‌های این مجموعه را از مخفی کاری و اکشن سوم شخص به نقش آفرینی و مبارزات نزدیک تغییر داد. لذا اگر قصد تجربه منشأ تحول بازی‌های فعلی مجموعه Assassin’s Creed را دارید، باید Origins را تجربه کنید.

در بازی Origins براین اولین‌بار در تاریخ این سری، وقایع بازی در یک کشور آفریقایی جریان دارد. مصر باستان، جایی است که در باشکوه‌ترین سال‌های تاریخ خود، به‌عنوان دنیای وقایع داستان Origins در نظر گرفته شده است. بازیکنان در این بازی نقش کاراکتر Bayek را برعهده خواهند داشت. Bayek وظیفه دارد تا از مردم دربرابر نیروهای مخفی پادشاه ثروتمند مصر که کنترل مناطق مختلف این کشور را در دست دارد، حفاظت کند. نیروهای حکومتی در این بازی بسیار پرتعداد و مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌های دوران خود هستند و ازاین‌رو چالش‌های زیادی را در مسیر بایک ایجاد خواهند کرد. اما علاوه‌بر وظیفه حفاظت از جان مردم، یک خط داستانی اختصاصی نیز برای کاراکتر اصلی بازی طراحی شده که روایت وقایع بازی را بیشتر درگیرکننده می‌سازد.

نمایی از بازی Assassin’s Creed Origins

Assassin’s Creed Origins اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و اکثر بازخوردهای مثبتی که از سوی منتقدان دریافت کرده بود، به طراحی زیبای دنیای بازی، معرفی مکانیزم جدید گیم‌پلی این مجموعه و داستان درگیرکننده آن مربوط می‌شد. البته بخشی از جامعه مخاطبان این مجموعه پرطرفدار نیز به انتقاد علیه اضافه شدن عناصر نقش آفرینی (RPG) به این بازی و عدم پایبندی آن به اصول اساسی بازی‌های Assassin’s Creed پرداخته بودند. این بازی در نقد و بررسی زومجی نیز نمره خوب ۷ از ۱۰ را به خود اختصاص داده بود که در بخش‌هایی از آن می‌خوانیم:

یوبی‌سافت مونترال هرچند سعی کرده با اضافه کردن رگه‌هایی از نقش‌آفرینی و پیاده کردن سیستم مبارزات جدید، گیم‌پلی متفاوتی را در اختیار بازیکنان بگذارد، اما وجود مشکلاتی در فیزیک و باگ‌های عجیب باعث شده تا ضربه‌ای جدی به تجربه بازیکن وارد شود. Assassin's Creed: Origins همچنان می‌تواند یک طرفدار این مجموعه را با داستانی زیبا و موسیقی جذاب سرگرم کند، اما باید گفت روند بازی بعد از مدتی تکراری می‌شود و از نظر گرافیکی نیز پیشرفت چندانی را شاهد نیستیم.

یوبیسافت وعده داده تا در بازی Valhalla شماری از ویژگی‌های فراموش شده مجموعه Assassin’s Creed را به این مجموعه بازگردانده و رضایت مخاطبان آن را جلب کند. Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ و همزمان با عرضه کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده