نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Ninja Dash؛ نینجای دونده

با سرعت حرکت کنید، بپرید و هر کسی که سر راهتان قرار گرفت را نابود کنید، بله شما یک نینجا در بازی Ninja Dash هستید؛ در ادامه با معرفی بازی موبایل Ninja Dash همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون Ninja Dash توسط استودیوی Genera Games ساخته شده است. این استودیو، آثار محبوبی از جمله بازی Cover Fire را نیز در کارنامه‌ی خود دارد که با عرضه‌ی آن توانست بازخورد خوبی از بازیکنان دریافت کند. Ninja Dash یک بازی سرگرم کنند در سبک آرکید است که به واسطه‌ی گیم‌پلی ساده‌، می‌تواند تجربه‌ی لذت بخشی را برای همه‌ی سنین فراهم کند. همچنین بازی از گرافیک کارتونی و موسیقی‌ خوبی نیز بهره می‌برد.

بازی موبایل Ninja Dash مبارزات در روز

بازی اندروید و آیفون Ninja Dash هفت کاراکتر قابل بازی به نام‌های Tetsu ،Shiro ،Senji ،Kira ،Bonzu ،Hana ،Akane دارد که هر کدام دارای قابلیت‌ها و آیتم‌های مخصوص به خود هستند. اما در شروع بازی، تنها می‌توانید از کاراکتر Tetsu استفاده کنید و سایر کاراکتر‌ها را باید به مرور به‌دست آورید. روند بازی طوری است که به‌صورت خودکار شخصیت اصلی شروع به حرکت می‌کند و شما نیازی نیست که کلیدی را برای دویدن لمس کنید. اما وظیفه‌ی پرش و ضربه زدن به عهده‌ی شما است. با لمس سمت راست صفحه‌ی نمایشگر، نینجا شروع به ضربه زدن می‌کند و با لمس سمت چپ، اقدام به پریدن می‌کند. همچنین بازی موبایل Ninja Dash دارای ۸ سناریو مختلف است که هرکدام در محیطی متفاوت جریان دارد و در مرحله‌ی آخر هر سناریو، بازیکن باید با رئیس یا به عبارتی دیگر باس مرحله، به نبرد بپردازد.

بازی موبایل Ninja Dash دارای یک بخش آنلاین است که در آن می‌توانید مهارت‌های خود را با سایر بازیکنان محک بزنید

بازی موبایل Ninja Dash اثری نیست که بتواند همه‌ی مخاطبان خودش را در همه‌ی سطوح به چالش بکشد‌. اما در پایان هر مرحله، بازی نحوه‌ی عملکرد بازیکن را مشخص می‌کند و امتیازی در نظر می‌گیرد. همین مسئله باعث افزایش انگیزه‌‌ می‌شود که برای دریافت امتیاز بیشتر تلاش کنید و مراحل را بدون خطا به پایان برسانید. همچنین با ورود به بخش آنلاین بازی اندروید و آیفون Ninja Dash می‌توانید مهارت‌های خود را در مقابل بازیکنان دیگر محک بزنید. در این بخش اجازه دارید از چند کاراکتر مختلف با قدرت‌های متفاوت، استفاده کنید و در سه سطح Hard، Extreme و Medium با بازیکنان دیگر به رقابت یپردازید. البته تعداد فرصت‌های بازیکن برای ارتقاء رتبه‌ی خود در  سطح جهانی، محدود است و تنها پنج بار اجازه دارید که در این مسابقات شرکت کنید. بعد از اتمام همه‌ی فرصت‌ها باید مدتی صبر کنید تا دوباره، رقابت‌های آنلاین برای شما در دسترس قرار گیرد.

بازی موبایل Ninja Dash نمایی از شب بارانی

بازی اندروید و آیفون Ninja Dash آیتم‌ها و سلاح های زیادی در خود جای داده است که می‌توانید از فروشگاه بازی خریداری کنید یا به‌عنوان پاداش در مراحل به‌دست آورید. همچنین بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. بازی موبایل Ninja Dash هم‌اکنون به‌صورت رایگان در اپ‌استور و پلی‌استور در دسترس است‌. در ادامه می‌توانید دیدگاه خود را در رابطه با بازی موبایل Ninja Dash با ما درمیان بگذارید.

دانلود بازی Ninja Dash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده