// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

آکوامن در فصل سوم از چپتر دوم بازی Fortnite حضور خواهد داشت

با‌آغاز فصل سوم از چپتر دوم بازی Fortnite، مشخص شده است که آکوامن با ظاهر جیسون موموآ در بتل پس این فصل حضور خواهد داشت.

پس از تاخیر یک ماهه از آغاز فصل سوم از چپتر دوم بازی Fortnite، بالاخره این فصل امروز در دسترس کاربران قرار گرفت. در فصل دوم، شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، از شخصیت ددپول به‌عنوان کاراکتر ویژه بتل‌ پس بازی استفاده کرد. این در حالی است که در فصل سوم، اپیک گیمز به‌سراغ یکی از شخصیت‌های دی‌سی رفته است که با حال‌وهوای این فصل هم‌خوانی کامل دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در فصل سوم از بازی فورتنایت چپتر 2 شاهد حضور آکوامن هستیم. همچنین آکوامن قرار گرفته در این فصل، با ظاهر جیسون موموآ در فیلم Aquaman است. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران از همان ابتدا نمی‌توانند هدایت آکوامن را برعهده بگیرند، بلکه او نیز همانند ددپول کاراکتر ویژه بتل پس فصل سوم به‌حساب می‌آید. ازاین‌رو با انجام چالش‌های مخصوص‌ آکوامن و همچنین رسیدن به هفته‌های انتهایی فصل سوم، وی هم در دسترس خریداران بتل‌پس قرار می‌گیرد.

فصل سوم فورتنایت چپتر 2 تغییرات زیادی را به‌خود دیده است که از میان آن‌ می‌توان به اضافه شدن محیط‌های آبی به نقشه بازی درکنار وسایل نقلیه‌های مختلف اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تریلر بتل پس فصل سوم از چپتر دوم فورتنایت را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده