// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

تاریخ تخفیف‌های تابستانه استیم مشخص شد

تخفیف‌های تابستانه استیم از تاریخ پنج تیر ماه آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۹ تیر ماه هم ادامه خواهد داشت.

تخفیف‌های تابستانه استیم را می‌توان یکی از جذاب‌ترین رویدادهای تابستانی برای بازیکنان پی سی دانست، زیرا در جریان این تخفیف‌های می‌توانند بازی‌های متعدد خود را با قیمت مناسبی خریداری کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تاریخ تخفیف‌های تابستانی استیم اعلام شده است.

پاول جوندیک، توسعه‌دهنده Steamdb، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که تخفیف‌های تابستانه استیم از هفته آینده آغاز می‌شوند. ازاین‌رو کاربران استیم می‌توانند از تاریخ پنج تیر ماه (۲۵ ژوئن) تا تاریخ ۱۹ تیر ماه (۹ جولای) از تخفیف‌های تابستانه استیم استفاده کنند. 

در جریان تخفیف‌های تابستانه، بازی‌های متعددی با قیمت‌های مناسب تخفیف می‌خورند تا کاربران کامپیوتر بتوانند به‌راحتی بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. دراین‌میان اشاره کنم که سال گذشته هم تخفیف‌های تابستانه در بازه زمانی یکسانی با سال جاری برگزار شد. معمولا شرکت ولو (Valve) برای هر تخفیف مناسبتی استیم (مثل تخفیف‌های زمستانه، تابستانه و موارد مشابه)، یک رویداد کوچک هم برگزار می‌کند که کاربران با انجام فعالیت‌های مختلف، پاداش کسب می‌کنند. 

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که استیم در هفته آینده چه مواردی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده