نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

رییس پلی استیشن: معرفی Marvel's Spider-Man: Miles Morales گمراه کننده نبوده است

جیم رایان اطمینان داد که معرفی بازی Spider-Man: Miles Morales به قصد گمراه کردن مخاطبان نبوده است.

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales معرفی باشکوه و غافلگیر کننده‌ای را در جریان مراسم رونمایی از ظاهر پلی استیشن 5 داشت. موضوعی که به هیجان این معرفی افزود، عرضه شدن همزمان این بازی با خود پلی‌استیشن 5 بود و طرفداران از اینکه برای تجربه بازی نیازی نیست که مدت زیادی را صبر کنند بسیار هیجان‌زنده شدند. با این حال کمی پس از این معرفی، یکی از مقامات پلی‌استیشن اعلام کرد که این بازی در واقع یک بسته‌ی الحاقی است که این موضوع ناامیدی بسیاری از طرفداران را به همراه داشت. کمی بعد استودیو سازنده این بازی یعنی Insomniac Games این موضوع را رد کرد و گفت که Spider-Man: Miles Morales یک بازی مستقل خواهد بود و به عنوان یک نسخه ریمستر یا بسته‌ی الحاقی عرضه نمی‌شود.

به این ترتیب، طرفداران کمی در مورد ماهیت بازی دچار سردرگمی شدند و اطلاعات بیشتری نیز در این مورد منتشر نشده است. برخی معتقد هستند که سونی با ایجاد هیجان برای بازی در واقع تنها خواستار بالاتر بردن سطح جذابیت رویداد برای معرفی کنسول نسل بعدی خود بوده است اما اکنون طبق آخرین اخبار بازی، جیم رایان، رییس پلی‌استیشن معتقد است که موضوع اصلا اینگونه نبوده است. در مصاحبه‌ای با سایت CNET، رایان بیان کرد که معرفی بازی جدید اسپایدرمن گمراه‌کننده نبوده است و سونی به هیچ‌وجه اینطور اقدامی را در جریان چنین رویداد مهمی نخواهد نکرد. او در این مصاحبه بیان کرد: 

من با اطمینان می‌توانم بگویم که ما رویداد معرفی نسل بعد خود را با موضوعی پیش‌پا افتاده یا گمراه کننده شروع نمی‌کنیم.

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales در تعطیلات کریسمس همراه با کنسول نسل نهمی شرکت سونی یعنی پلی‌استیشن 5 به بازار عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی جذاب را از طریق این لینک مشاهده کنید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده