// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر جدیدی از بازی Iron Harvest منتشر شد

استودیو KING Art Games تریلر جدیدی برای بازی Iron Harvest خود منتشر کرد.

بازی Iron Harvest از استودیو کینگ آرت گیمز (King Art Games) یک بازی استیم پانکی با سبک استراتژی همزمان (RTS) است که تجربه‌ی جدیدی را برای بازیکنان رقم می‌زند. جهان بازی Iron Harvest در حالت شکننده‌ای قرار دارد. جنگ جهانی اول به پایان رسید و اروپا در مرحله بهبودی قرار دارد. متأسفانه در این نسخه از واقعیت جایگزین سال 1920+، ربات‌ها و جنگ‌افزار‌های مکانیکی بر میدان نبرد تسلط دارند و یک دشمن جدید به آرامی در حال ظهور است تا هرج‌و‌مرج ایجاد کند. در نتیجه سه جناح یک بار دیگر به جنگ می‌روند.

داستان بیان شده در تریلر جدیدی که از بازی Iron Harvest به‌تازگی منتشر شده و شامل بسیاری مبارزات مکانیکی نیز می‌شود، ذکر شده است. استودیو King Art Games و استودیو Deep Silver همچنین اعلام کردند که نسخه‌ی دمو برای این بازی روی رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. این دمو از امروز تا تاریخ ۲ تیر (۲۲ ژوئن) به‌عنوان بخشی از جشنواره بازی Steam: Summer Edition در دسترس خواهد بود.

بازی نهایی تجربه‌ای سنگین و تک نفره با ۹ قهرمان، سه کمپین و بیش از ۲۰ مأموریت خواهد بود. بیش از ۳۰ نوع واحد در همه‌ی جناح‌ها وجود دارد و همه کمپین‌ها به‌صورت کووآپ قابل تجربه هستند. حالت Skirmish و مولتی پلیر نیز برای این بازی قابل تجربه است و حالت چندنفره از دو مود Ranked Play و لیگ‌های گوناگون نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Iron Harvest در تاریخ ۱۱ شهریور ماه برای پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده