// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

بازی Kingdom Come: Deliverance بیش از سه میلیون نسخه فروش داشته است

استودیو وارهورس در جریان نشست خبری اخیر خود اعلام کرده که بازی Kingdom Come: Deliverance بیش از سه میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی Kingdom Come: Deliverance در سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد و توانست بازخوردهای قابل قبولی را از سوی منتقدین و کاربران دریافت کند. داستان بازی در سال ۱۴۰۳ میلادی در منطقه بوهمیا روایت می‌شود؛ جایی‌که شاه سیگیس‌موند اهالی Skalitz را قتل عام می‌کند. بازیکنان در نقش پسری به نام هنری قرار می‌گیرند که خود را برای انتقام گرفتن، آماده می‌کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو وارهورس (Warhorse Studios)، سازنده بازی Kingdom Come: Devilverance، در جدیدترین نشست خبری خود اعلام کرده که فروش این بازی بیش از سه میلیون نسخه بوده است. بااینکه بازی در زمان عرضه باگ‌های متعددی داشت، اما از نظر تاریخی بازسازی خوبی به‌حساب می‌آمد و زندگی قرون وسطایی را به‌خوبی نشان می‌داد.

مقاله‌های مرتبط:

استودیو وارهورس تابه‌امروز بسته الحاقی‌های مختلفی را برای بازی Kingdom Come: Deliverance عرضه کرده که اگر نسخه رویال ادیشن بازی را خریداری کنید، تمامی آن‌ها را به‌صورت رایگان دریافت خواهید کرد. استودیو وارهورس توسط شرکت THQ Nordic خریداری شده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آن‌ها چه بازی جدیدی را معرفی خواهند کرد. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Kingdom Come: Deliverance چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده