// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

۹۰۰ دمو قابل بازی در رویداد Game Festival تابستانی استیم در دسترس قرار گرفت

کاربران کامپیوتر هم‌اکنون در جریان Game Festival تابستانی استیم می‌توانند به ۹۰۰ دمو قابل بازی از بازی‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

سال گذشته بود که رویداد Game Festival استیم در دسترس قرار گرفت و کاربران توانستند به دمو قابل بازی بازی‌های مختلف و سرگرم کننده‌ای دسترسی پیدا کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، Game Festival یک بار دیگر برگشته است تا کاربران بتوانند لایو استریم و دموهای قابل بازی متعددی را تماشا و تجربه کنند.

Steam Game Festival: Summer Edition، سومین رویداد از گیم فستیوال استیم به‌حساب می‌آید. در رویداد سال گذشته تنها ۱۵ دمو قابل بازی در اختیار کاربران قرار داده شده بود که در رویداد ماه مارس به ۵۰ دمو رسید. نکته جالب این است که ولو (Valve) اعلام کرده در سومین رویداد که هم‌اکنون آغاز شده است، کاربران می‌توانند به ۹۰۰ دمو قابل بازی دسترسی داشته باشند. 

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران تنها تا تاریخ دو تیر ماه (۲۲ ژوئن) قادر به تجربه‌ی دموهای قابل بازی این رویداد هستند. دموهای قابل بازی رویداد گیم فستیوال تابستانی استیم به بازی‌های مستقل اختصاص داده شده است. اگر در گذشته فرصت تجربه دمو قابل بازی Ghostrunner را نداشتید، حال بهترین فرصت برای تجربه‌ی این بازی سرعتی و اکشن است. همچنین کاربران علاقه‌مند به بازی‌های تاکتیکی هم می‌توانند دمو بازی Desperados III را تجربه کنند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده