نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل BE-A Walker؛ ربات هوشمند

باز‌ی موبایل BE-A Walker با مکانیسم‌های حرکتی خاص خود در گیم‌پلی، تجربه‌ای متفاوت از یک بازی اکشن به شما ارائه می‌کند. با معرفی بازی موبایل BE-A Walker همراه زومجی باشید.

Games Operators S.A نام یک استودیوی خلاق است که با عرضه‌ی بازی استراتژیک A 911 Operator توانست نظر خیلی از بازیکنان را به خود جلب کند. حال، این استودیوی با ساخت بازی اکشن BE-A Walker قدم در راهی متفاوت می‌گذارد و بازهم تلاش می‌کند با قرار دادن ویژگی‌هایی خلاقانه در گیم‌پلی، مسیر خود ‌را با دیگر بازی‌های مشابه جدا کند. بازی اندروید و آیفون BE-A Walker یک داستان کلیشه‌ای و آشنا را روایت می‌کند. بازی شما را به آینده‌ای می‌برد که در آن کره‌ی زمین دیگر جای زندگی نیست و انسان‌ها باید سیاره‌‌ای دیگر را به نام Eldorado برای زیستن تصرف کنند. سیاره‌ی Eldorado شباهت‌های زیادی به کره‌ی زمین دارد. اما فاقد اکسیژن است و این مسئله تنها مشکل موجود نیست و سیاره‌ی Eldorado ساکنینی شبیه به انسان‌ دارد که حاضر نیستند محیط خود را با غریبه‌ها به اشتراک بگذارند. همین مسئله باعث به وجود آمدن نبردی سهمگین، بین انسان‌ها و این موجودات ناشناخته می‌شود.

BE-A Walker

نحوه‌ی هدایت ربات بسیار  خلاقانه طراحی شده است و می‌تواند تجربه متفاوتی را برای شما رقم بزند

کارکتر اصلی بازی اندروید و آیفون BE-A Walker یک ربات هوشمند و مبارز با نام Walker است. شما باید با هدایت این ربات عظیم، نسل بشریت را نجات داده و دشمنان خود را نابود کنید. همچنین این ربات هوشمند مجهز به  چندین سلاح سنگین است که می‌توانید با هر بار اراتقا آن، به مرور این قابلیت‌ها را به‌دست آورید. یکی از ویژگی‌هایی که بازی‌ موبایل BE-A Walker را چالش برانگیز می‌کند، کم بودن مقدار تیر‌های هر خشاب است که با تمام شدن هر خشاب، باید مدتی را بدون سلاح سپری کنید. در این شرایط شما باید با استفاده از پا‌های بزرگ خود، دشمنان خود را له کنید تا سلاح‌های شما دوباره آماده شود. اما نکته‌ی خلاقانه‌ی بازی اندروید و آیفون BE-A Walker نحوه‌ی کنترل آن است. بازی دو کلید مجازی در سمت راست صفحه تعبیه کرده است که با لمس هر کدام، یک پای ربات برای گام برداشتن بلند می‌شود. این قابلیت طوری طراحی شده است که نمی‌توانید با لمس مداوم یک کلید به حرکت ادامه دهید. شما باید با فشردن هر دو کلید به‌صورت  نوبتی، شروع به گام برداشتن و حرکت کنید.

BE-A Walker

در هر مرحله از بازی موبایل BE-A Walker بازیکن در مسیری خطرناک قرار می‌گیرد که باید از آن عبور کند تا به پایگاه مشخصی برسد. شما علاوه‌بر داشتن مقداری مشخص از استقامت، نواری دیگر نیز در بازی قرار دارد که میزان اکسیژن شما را نشان می‌دهد. با خارج شدن از پایگاه، اکسیژن شما شروع به کم شدن می‌کند و در صورت اتمام آن، شما نابود می‌شوید. این قابلیت بازیکنان را محدود می‌کند تا روند انجام مراحل، از بازه‌ی زمانی مشخصی بیشتر نشود. همچنین بازی موبایل BE-A Walker دشمن‌های متنوعی را مقابل شما قرار می‌دهد که برای هرکدام باید واکنش متفاوتی را انجام دهید. بازی گرافیک مناسبی دارد و در صدا گذاری نیز به خوبی عمل می‌کند. بازی BE-A Walker به واسطه‌ی سیستم حرکتی جذاب و مراحل چالش برانگیز خود، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی موبایل BE-A Walker هم‌اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار در پلی‌ استور و اپ استور به فروش می‌رسد. همچنین در ادامه می‌توانید با دیدن تریلر بازی BE-A Walker نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی BE-A Walker


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده