// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

اطلاعات جدیدی از مکانیزم ‌های گیم ‌پلی بازی Madden NFL 21 منتشر شد؛ انتشار تریلر بازی

الکترونیک آرتز به‌تازگی اطلاعات جدیدی را حول مکانیسم‌های گیم‌پلی و حالت‌های بازی Madden NFL 21 منتشر کرده است و همچنین تریلر جدیدی هم از بازی منتشر شده است.

Madden NFL را می‌توان یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های الکترونیک آرتز (Electronic Arts) دانست که طرفداران بسیار زیادی در آمریکا دارد. مدتی پیش بود که الکترونیک آرتز در جریان گزارش مالی خود اعلام کرد که بازی Madden NFL 21 در دست ساخت است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از بازی Madden NFL 21 منتشر کرده است و درکنار آن، تریلر جدید بازی هم عرضه شده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد ظاهر این نسخه و همچنین بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی هستیم. الکترونیک آرتز اعلام کرده که تصویر لامار جکسون از تیم Baltimore Ravens روی جلد این نسخه قرار خواهد گرم.

در ادامه مشخص شده که بازیکنان در این نسخه حالت داستانی Face of the Franchise: Rise to Fame را تجربه خواهند کرد. در جریان این حالت، بازیکن خود در پست Quarterback را شخصی‌سازی می‌کنید و باید برای درخشیدن در میان بازیکنان Madden NFL تلاش کنید. درواقع شما کار خود را از دبیرستان آغاز می‌کنید و باید برای رسیدن به لیگ Madden NFL، چالش‌های متعددی را پشت سر بگذارید. جدا از بخش داستانی، الکترونیک آرتز اطلاعاتی را هم از مکانیسم‌های بهبود یافته گیم‌پلی بازی منتشر کرده است.

از میان موارد بهبود یافته، می‌توان به کنترل توپ در زمان‌هایی که در حالت All-Out قرار دارید، اشاره کرد. همچنین مکانیسم D-Line بازی هم بهبود یافته است و اضافه شدن گزینه‌های هدایتی جدید، سبب شده تا بازی کردن در پست‌های Pass Rush بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند و بازی کردن در آن‌ها جالب و هیجان‌انگیز باشد. در انتها اعلام شده که خوشحالی جدیدی برای بازیکنان درنظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. 

اشاره کنم که دوربین‌های داخل محیط هم تغییرات بسیاری روی آن‌ها اعمال شده و باعث می‌شود تا بازیکنان بهتر از قبل به موقعیت و پست بازی کردن خود شناخت پیدا کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Madden NFL 21 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Madden NFL 21 در تاریخ هفت شهریور ماه برای کامپیوتر (ازطریق استیم و اورجین)، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین اعلام شده که در فصل زمستان هم برای گوگل استیدیا عرضه می‌شود. کاربرانی که تا قبل از عرضه Madden NFL 22، بازی Madden NFL 21 را خریداری کنند، به‌صورت خودکار به نسخه نسل بعد بازی ارتقا داده می‌شوند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده