نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

تریلر بازی F1 2020 با تمرکز روی حالت جدید My Team منتشر شد

استودیوی کدمسترز به‌تازگی ویدیویی از حالت جدید بازی F1 2020 تحت عنوان My Team را منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد قرار است به‌وسیله این بخش، با یک شبیه‌ساز واقعی‌تر از گذشته روبه‌رو شویم.

سال پیش‌رو برای عاشقان سبک ریسینگ قرار است به یک سال هیجان‌انگیزی تبدیل شود؛ چراکه در روزها و ماه‌های اخیر شاهد معرفی بازی‌های جدیدی از مجموعه‌های موفق و پرطرفدار این سبک بوده‌ایم. طرفداران مسابقات جذاب و هیجان‌انگیز فرمول یک، همانند عادت هر ساله خود بی‌صبرانه منتظر تجربه جدیدترین نسخه شبیه‌ساز این سبک از بازی‌های ویدیویی هستند. مجموعه‌ای که استودیوی Codemasters علاوه‌بر اینکه سازنده آن است، وظیفه انتشار بازی را نیز برعهده دارد و توانسته سال‌به‌سال اثری قابل احترام برای علاقه‌مندان به این ورزش را روانه بازار کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی‌، استودیوی کدمسترز، سازنده و ناشر سری مسابقات فرمول یک، ویدیویی از حالت جدید بازی F1 2020 تحت عنوان My Team را منتشر کرده است. با نگاهی به این ویدیوی کوتاه و جذاب متوجه خواهید شد که تمرکز اصلی تیم سازنده در این حالت از بازی ارایه یک شبیه‌ساز واقعی و مملو از جزییات است.

My Team این امکان برای شما فراهم می‌آورد که راننده دلخواه خود را انتخاب کرده و یک تیم برای شرکت در مسابقات فرمول یک بسازید. درکنار توانایی شخص‌سازی ظاهر ماشین که به یک امر رایج تبدیل شده است، گیمر همچنین می‌تواند تک‌تک بخش‌های فنی اتومبیل ازجمله آیرودینامیک، شاسی و مقاومت ماشین را موزد بررسی و آزمایش قرار دهد. یکی از نکات قابل‌توجه در این نسخه از بازی، امکان آموزش رانندگان در بازی است؛ به‌نحوی که برای تقویت توانایی رانندگان تیم خود می‌توانید آن‌ها را در یک مسابقه آنلاین قرار داده تا به‌مرور برای مسابقه واقعی آماده شوند. درکنار تمام این مسائل، کاربران می‌توانند در حوزه مدیریت تبلیغات نیز دخالت کرده و اسپانسر و حامی تیم خود در مسابقات را انتخاب کنند. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بخش My Team بازی F1 2020 دعوت می‌کنم تا با این حالت بیشتر آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق برناه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی F1 2020 قرار است در تاریخ بیست تیر (۱۰ ژوئیه) برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی و البته گوگل استیدیا روانه بازار شود.

اگر شما هم از طرفداران مسابقات فرمول یک هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی F1 2020 را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده