// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ انتشار بازی Jump Force برای نینتندو سوییچ مشخص شد

شرکت باندای نامکو به‌تازگی اعلام کرده که بازی Jump Force در تاریخ هفت شهریور ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

از زمان عرضه نینتندو سوییچ تابه‌امروز، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، بخشی از بازی‌های خود را روی این کنسول هیبریدی منتشر کرده است. در میان بازی‌های باندای نامکو، Jump Force جزو آن دسته از بازی‌هایی است که می‌تواند نظر مخاطبان نینتندو سوییچ را جلب کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو به‌تازگی تاریخ انتشار بازی Jump Force برای نینتندو سوییچ را اعلام کرده است. علاقه‌مندان به این بازی مبارزه‌ای می‌توانند در تاریخ هفت شهریور ماه (۲۸ آگوست) آن را خریداری و تجربه کنند. در ادامه مشخص شده که نسخه دیلاکس ادیشن بازی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و شامل تمامی محتویات کاراکتر پس فصل اول بازی است. 

مقاله‌های مرتبط:

باندای نامکو یک ویدیو هم به مناسبت اعلام تاریخ انتشار بازی در دسترس قرار داده است. در جریان ویدیو منتشر شده، کاربران می‌توانند به‌خوبی با ساختار بازی آشنا شوند. نسخه نینتندو سوییچ Jump Force، از نظر بصری دستخوش تغییراتی شده است، اما همچنان جلوه‌های بصری خوبی دارد و انتظار می‌رود در نسخه نهایی هم شاهد کیفیت خوبی باشیم. 

کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده نسخه نینتندو سوییچ بازی Jump Force را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده