نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۸

چند مدل ویژه از پلی استیشن 5 به بازار عرضه خواهد شد

مت مک‌لورین معاون بخش طراحی UX پلی‌استیشن در خلال اظهارات جدید خود ازطریق لینکدین، وجود چند مدل ویژه برای کنسول پلی استیشن 5 را تأیید کرده است.

به‌روزرسانی: سونی به‌صورت رسمی قیمت PS5 دیسک خور را ۴۹۹ دلار و قیمت پلی‌استیشن 5 دیجیتالی را ۳۹۹ دلار اعلام کرد.

به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد در مجموع، چند مدل ویژه یا Special Edition از کنسول پلی ‌استیشن 5 وجود خواهد داشت که ظاهر آن‌ها نسبت به چیزی که در رویداد رونمایی از این کنسول نشان داده شد، متفاوت است. این اطلاعات، از سوی مت مک‌لورین (Matt MacLaurin) معاون بخش طراحی UX پلی‌استیشن در شرکت سونی منتشر شده و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. مک‌لورین در خلال صحبت‌های خود با یکی از کاربران ازطریق لینکدین، وجود چند مدل ویژه از کنسول نسل نهمی سونی را تأیید کرده است.

مک‌لورین که روز گذشته نیز اطلاعات جدیدی از رابط کاربری PS5 و تفاوت‌های اساسی آن با چیزی که در نسل قبل شاهد آن بودیم را در اکانت لینکدین خود فاش کرده بود، یک بار دیگر با اظهارات جدید خود خبرساز شده و این بار به مدل‌های ویژه و گران‌قیمت‌تر این کنسول برای هوادارانی که علاقه‌مند به تهیه آن هستند، اشاره کرده است. وی در خلال اظهارات خود می‌نویسد:

باوجود اینکه همین مدل درواقع کنسول پرچم‌دار و طراحی اصلی پلی‌استیشن 5 خواهد بود، باید انتظار چند مدل ویژه و البته زیباتر را از PS5 داشته باشید. نحوه طراحی و شخصی‌سازی مدل‌های Special Edition فراتر از چیزهایی است که قبلاً نمونه آن را مشاهده کرده‌ایم.

PS5

مک‌لورین در یک کامنت دیگر می‌نویسد:

برخی از کاربران، با سلیقه‌ی شخصی خود مدل‌های مختلفی از طراحی ظاهر کنسول را در ردیت منتشر کرده بودند که به نظرم مدل طرح چوب و مدلی که با الهام از بازی Spider-Man: Miles Morales طراحی شده بود، بسیار زیبا به‌نظر می‌رسید. البته هیچکدام از این موارد رسمی نیستند اما به هر حال برخی از آن‌ها بسیار خلاقانه و چشم‌گیر به‌نظر می‌رسند و می‌توانند ایده‌های خوبی را در اختیار طراحان ما قرار دهند.

وی در ادامه اظهارات خود اضافه می‌کند:

من کاملاً اطمینان دارم که برای بسیاری از بازی‌های انحصاری سیستم، مدل‌های ویژه‌ای پیش‌بینی شده است. به شخصه طرفدار مدل ویژه Horizon Forbidden West خواهم بود.

Horizon Forbidden West

مک‌لورین دیروز وعده رونمایی از رابط کاربری جدید کنسول پلی‌استیشن 5 را در آینده نزدیک به هواداران داده بود. وی با اشاره اینکه سیستم‌عامل PS5 صددرصد تغییر و تحول را در مقایسه با پلی ‌استیشن 4 به خود خواهد دید، اظهار داشت که برای رونمایی از آن بسیار هیجان زده است. معاون بخش طراحی UX پلی‌استیشن در روزهای اخیر با اظهارات متعدد خود در خصوص پلتفرم جدید سونی، مرتب در تیتر اخبار قرار داشته است. او قبل از این هم در خصوص سیستم انتقال حرارت و خنک‌کننده کنسول پلی‌استیشن 5 صحبت‌هایی را مطرح کرده و آن را یکی از دلایل اصلی اندازه بزرگ این دستگاه معرفی کرده بود.

اگر شما جزء افرادی نیستید که برای خرید کنسول نسل نهمی سونی برنامه‌ریزی می‌کنند نیز مک‌لورین اخبار خوبی را برای شما به همراه دارد. براساس توضیحات او، سونی همچنان سرمایه‌گذاری خود روی پلی‌استیشن 4 را به قوت قبل ادامه خواهد داد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده