// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۲

دایرکت دیوالور دیجیتال در تابستان برگزار می‌شود

حساب کاربری توییتر دیوالور دیجیتال با انتشار یک توییت اعلام کرده که اگر مراحل تولید خوب پیش برود، رویداد دیجیتالی آن‌ها در اواسط ماه ژوئیه برگزار می‌شود.

یکی از کنفرانس‌هایی که همیشه در رویداد E3 با شکل‌وشمایل متفاوتی برگزار می‌شود، دیوالور دیجیتال است و در گذشته اعلام کرده بودند که رویداد مخصوص خود را به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌کنند. حال پس از مدتی سکوت، بازه زمانی برگزاری دایرکت دیوالور دیجیتال مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر دیوالور دیجیتال با انتشار یک توییت اعلام کرده است که اگر مراحل تولید به‌خوبی پیش برود، رویداد دیوالور دیجیتال در اواسط ماه ژوئیه (اواخر تیرماه) برگزار می‌شود. در ادامه اعلام شده که در رویداد پیش روی، شاهد اخبار جدیدی حول بازی‌های معرفی شده، اعلام تاریخ انتشار بازی‌های پیش روی و همچنین معرفی بازی‌های جدید منتشر می‌شود.

همچنین تریلر بازی‌های جدید هم گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد تا کاربر در همان ابتدا ساختار بازی را مشاهده کند. رویدا دیوالور دیجیتال همیشه با محوریت بازی‌های مستقلی که توسط دیوالور دیجیتال منتشر می‌شوند، برگزار می‌شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت نشر بازی‌های مستقل در سال جاری چه مواردی را برای کاربران بازی‌های مستقل تدارک دیده است. نظیر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده