// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

بسته الحاقی The Four Relics of Rivellon بازی Divinity: Original Sin 2 منتشر شد

در جریان رویداد Guerrilla Collective، استودیو لرین بسته الحاقی جدید Divinity: Original Sin 2 را با نام The Four Relics of Rivellon معرفی کرد.

استودیو لرین (Larian Studios) در این سال‌های اخیر روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است. در سال ۲۰۱۷ِ بازی Divinity: Original Sin 2 را منتشر کردند که توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. در سال گذشته هم بازی ‌Baldur's Gate III معرفی شد و یک بار دیگر نگاه کاربران را به سمت خود جلب کردند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد Guerilla Collective، استودیو لرین بسته الحاقی The Four Relics of Rivellon را برای بازی Divinity: Original Sin 2 معرفی کرد. همچنین اعلام شد که این بسته الحاقی هم‌اکنون برای تمامی دارندگان نسخه Definitive Edition بازی روی کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ به‌صورت رایگان در دسترس است. به‌عبارتی دارندگان نسخه ذکر شده یک آپدیت رایگان را دریافت کرده‌اند که در جریان آن به محتویات The Four Relics of Rivellon دسترسی پیدا می‌کنند. 

استودیو لرین اعلام کرده که بسته الحاقی The Four Relics of Rivellon، بزرگ‌ترین محتوای رایگانی است که تابه‌امروز در اختیار کاربران Divinity: Original Sin II قرار گرفته است. این بسته الحاقی شامل دشمنان جدید، لوت‌های تازه و مراحل داستانی هیجان‌انگیزی می‌شود. بازیکنان در بسته الحاقی ذکر شده وارد سرزمین Rivellon می‌شوند و باید مأموریت‌های خود را کامل کنند و درکنار آن، برای کسب چهار ست لباس جنگی جدید بازی هم تلاش کنند. 

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته الحاقی The Four Relics of Rivellon را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات

جدا از بسته الحاقی The Four Relics of Rivellon، یک رمان گرافیکی جدید هم برای بازی Divinity: Original Sin 2 معرفی شد. رمان گرافیکی Divinity Original Sin 2 - Godwoken با محوریت جهان دایوینیتی درحال طراحی است. از نظر داستانی هم استودیو لرین اعلام کرده که یک پیش درآمد برای وقایع داستانی Orignal Sin 2 به حساب می‌آید. 

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این رمان گرافیکی در نظر گرفته نشده است، اما اعلام شده که کاربران می‌توانند داستان تمامی Godwokenهای بازی را متوجه شوند و این رمان بیش از ۳۰۰ صفحه کاملا رنگی خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تریلر رمان گرافیکی Divinity Original Sin 2 - Godwoken را مشاهده کنید. این رمان در دو نسخه ساده (۳۰ دلار) و کالکتورز ادیشن (۶۰ دلار) ارائه می‌شود. نسخه کالکتورز ادیشن دارای جلد سخت (هارد کاور) است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده