// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر جدیدی از بازی Everspace 2 منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Everspace 2 در طی مراسم PC Gaming Show منتشر شد.

سال گذشته در طی مراسم گیمزکام 2019، بازی فضایی و تک‌نفره Everspace 2 برای اولین‌بار با انتشار یک تریلر معرفی شد اما در اوایل سال جاری، استودیو راک‌فیش گیمز (Rockfish Games)، توسعه‌دهنده بازی Everspace 2، تصمیم گرفت لانچ نسخه‌ی Early Access این بازی را تا دسامبر سال جاری عقب بیاندازد. چندی پیش در طی مراسم PC Gaming Show، تریلر جدید و هیجان انگیزی از نحوه‌ی مبارزات در بازی Everspace 2 منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

نسخه‌ی قبلی بازی Everspace 2 یعنی بازی Everspace، در سبک Roguelike و تیراندازی فضایی طراحی شده بود اما نسخه‌ جدید این بازی یک بازی جهان بازی نقش آفرینی خواهد بود که در آن می‌توانید در سیارات مختلفی به گشت‌و‌گذار بپردازید، گنجینه‌های پنهانی را کشف کنید و سفینه‌های فضایی زیادی را منفجر کنید. شما قادر خواهید بود سفینه‌ی خود را با مواد غارت شده به روز کرده و همچنین می‌توانید با کشتی‌های مختلفی بسته به کلاس‌های مختلف بازی نیز به مبارزه بپردازید.

همان‌طور که در این تریلر می‌توانید ببینید، شما مدت زمان نسبتا زیادی را به دور از محیط‌های فضایی بی انتها می‌گذرانید و به مکان‌های دیدنی و جالب توجه در سراسر جهان بیگانه سفر خواهید کرد اما به نظر می‌رسد که این مکان‌ها نیز می‌توانند به‌شدت خطرناک باشند.

اگرچه شما باید برای دسترسی به نسخه‌ی دسترسی پیش از موعود این بازی تا دسامبر صبر کنید، اما نسخه‌ی آلفای بسته Everspace 2 در تاریخ ۲۶ خرداد روی استیم در دسترس شما خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید کمی زودتر به گشت‌و‌گذار در فضا بپردازید.

دانلود از آپارات


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده