نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

فهرست بازی‌ های پلی استیشن 5 در تاریخ پلی استیشن بزرگترین است

اریک لمپل، مدیر بخش بازاریابی پلی استیشن، در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد فهرست بازی‌های PS5 در تاریخ پلی استیشن بزرگ‌ترین است.

بالاخره سونی رویداد معرفی بازی‌های پلی استیشن 5 را برگزار کرد؛ رویدادی که به‌دلیل اعتراضات اخیر در کشور امریکا با تأخیر یک هفته نیز مواجه شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در این رویداد آنلاین بازی‌های زیادی برای کنسول PS5 معرفی شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، اریک لمپل، مدیر بخش بازاریابی پلی استیشن، در گفت‌وگوی اخیر خود ضمن ابراز خوشحالی از معرفی بازی‌هایی که در این مراسم شاهد آن بودیم، تاکید کرد که فهرست بازی‌های کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 در تاریخ برند پلی استیشن بزرگ‌ترین است. او در ادامه صحبت‌های خود از Gran Turismo 7 و بازی Ratchet and Clank: Rift Apart به‌عنوان دو بازی بزرگ و محبوبی که طرفداران با این دو مجموعه آشنایی دارند یاد کرد:

تابه امروز فهرست بازی‌های پلی استیشن 5 در تاریخ پلی استیشن بی‌سابقه و بزرگ‌ترین بوده است. ما بسیار خوش‌شانس هستیم که آثار و شخصیت‌های زیادی را که مردم با آن‌ها بزرگ شده‌اند و خاطره دارند، در اختیار داریم. من درمورد این موضوع که چگونه قرار است استودیوها بازی‌های خود را تا زمان عرضه آماده کننده، هیجان‌زده هستم. در رویداد اخیر شما بازی‌های جدیدی از مجموعه‌های بزرگ و نام‌آشنایی چون Gran Turismo و Ratchet and Clank را مشاهده کردید.

لمپل در قسمتی از مصاحبه از تجربه شخصی خود پس از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و The Demons Souls Remake صحبت کرد و آن را فوق‌العده زیبا دانست:

 Marvel’s Spider-Man: Miles Morales یکی از بازی‌های دلخواه من است و اطمینان دارم که مردم با شخصیت دوست‌داشتنی مایلز همزادپنداری خواهند کرد.

یکی دیگر از بازی‌های بزرگی که مردم مدتی بود انتظار آن را داشتند، بازی Demon’s Souls remake است. من خیلی خوشحالم که توانستم لحظاتی از آن را تجربه کنم. بازی واقعا زیبا و چشم‌نواز است. مطمئنم اگر علاقه‌مندان، آن را بازی کنند، هیجان‌زده خواهند شد.

درکنار تمام این آثار، خوشبختانه استودیوی بازی‌سازی Housemarque در این نسل به ما ملحق شده و بازی Returnal را که نمایش خارق‌العده‌ای داشت برای پلی استیشن 5 عرضه می‌کند.

حال باتوجه به اینکه چند روز پیش جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن ، در مصاحبه‌ای عنوان کرد که در آینده بازی‌های بیشتری برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی می‎شوند، به‌نظر شما فهرست بازی‌های PS5 واقعا در تاریخ پلی استیشن بی‌سابقه و بزرگ‌ترین است؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده