// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳

مراحل آزمایشی Backward Compatibility روی پلی استیشن 5 پیشرفت خوبی داشته است

جیم رایان در مصاحبه اخیر خود با سایت CNET اعلام کرده که آزمایش ویژگی Backward Compatibility روی پلی استیشن 5 پیشرفت خوبی داشته است. 

بااینکه ویژگی Backward Compatibility پلی استیشن 5 همانند رقیب خود نیست و تنها بازی‌های پلی استیشن 4 را اجرا می‌کند، اما سونی در تلاش است تا این کار به بهترین شکل ممکن انجام شود. ازاین‌رو سونی اعلام کرده که بازی‌های پلی‌استیشن 4 با یک بهبود روی پلی‌استیشن 5 اجرا می‌شود. این بدین معنا است که سونی باید هر بازی را به‌صورت جداگانه مورد آزمایش قرار دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جیم رایان، رئیس پلی‌استیشن، به‌تازگی گفت‌وگویی را با سایت CNET انجام و در مورد ویژگی Backward Compatibility روی PS5 صحبت کرده است. جیم رایان اعلام کرده که سونی در حال همکاری با ناشران و بازی‌سازان مختلف است تا بیش از ۴۰۰۰ هزار بازی عرضه شده روی پلی‌استیشن 4 را مورد آزمایش قرار دهند. همچنین سونی از پیشرفت این بخش، راضی است. او دراین‌باره می‌گوید:

ما اعلام کردیم که پلی‌استیشن 5 به‌گونه‌ای طراحی شده تا بازی‌های پلی‌استیشن 4 را اجرا کند. ما به‌واسطه‌ی توسعه‌دهندگان و ناشران در حال پروسه آزمایش فهرست جامعه بازی‌های پلی‌استیشن 4 هستیم که به بیش از ۴۰۰۰ بازی می‌رسد. ما از پیشرفتی که حاصل شده، راضی هستیم.

 درگذشته هم سونی اعلام کرده بود که پلی‌استیشن 5 در زمان عرضه قادر به اجرای بازی‌های متعددی از نسل هشتم خواهد بود و امیدواریم تا زمان عرضه کنسول در تعطیلات، پیشرفت چشم‌گیری در این بخش حاصل شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده