نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار فیلم Greyhound با بازی تام هنکس از اپل تی وی پلاس مشخص شد

اپل تی وی پلاس سرانجام تاریخ انتشار فیلم Greyhound با بازی تام هنکس را مشخص و اعلام کرده است.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران فیلم‌های بسیاری شد و شرکت سونی پیکچرز نیز در ابتدا اکران فیلم Greyhound (گری‌هوند) تا مدت زمان نامشخصی را عقب انداخت و در ادامه مشخص شد که این فیلم درام جنگ جهانی دوم قرار است از سرویس استریم اپل تی وی پلاس منتشر شود. درواقع اپل با پرداخت ۷۰ میلیون دلار حق پخش این فیلم را خریداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فیلم گری‌هوند مشخص شده است. سرویس استریم Apple TV Plus اعلام کرد که فیلم Greyhound با بازی تام هنکس قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) از این شبکه منتشر شود. 

همچنین Apple TV Plus تریلری از فیلم Greyhound را نیز منتشر کرده که درواقع همان تریلری است که سونی در اسفند سال گذشته منتشر کرده بوداتفاقات فیلم Greyhound در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم جریان دارد که یک کاروان بین‌المللی که از ۳۷ کشتی نیروهای متفقین تشکیل شده است، به رهبری کاپیتان ارنست کراوس با بازی تام هنکس که اولین فرمانده یک ناوشکن در ایالات متحده آمریکا است، در حال عبور از شمال اقیانوس اطلس است که توسط گروهی از قایق‌های شکاری آلمان نازی تحت تعقیب قرار می‌گیرند. این فیلم به اثری دلهره‌آور از دوران جنگ جهانی دوم توصیف شده است. 

فیلم Greyhound

تام هنکس، استیون گراهام، الیزابت شو، راب مورگان، کارل گلوسمن، لی نوریس و مانوئل گارسیا رولفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Greyhound حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اقتباسی از رمان The Good Shepherd (چوپان خوب)، اثر سی. اس. فارستر است و علاوه‌بر بازی، هنکس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. آرون اشنایدر، کارگردان فیلم Get Low، کارگردانی فیلم Greyhound را بر عهده داشته است.

همچنین اپل تی‌وی پلاس در همکاری با استیون اسپیلبرگ و تام هنکس در حال ساخت مینی سریال Masters of the Air (حاکمان آسمان) است. این سریال درام جنگی که اتفاقات آن براساس واقعیت است و در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد، درواقع در ادامه ساخت و انتشار سریال Band of Brothers (جوخه برادران) و سریال The Pacific (اقیانوس آرام) تولید می‌شود و اسپیلبرگ و هنکس به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند و سریال Masters of the Air قرار است توسط استودیوی داخلی اپل تولید شود.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده