نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

کارلنسر؛ فریلنسینگ و کسب درآمد اینترنتی با دورکاری

امروزه با توسعه فضای مجازی و حضور پر رنگ آن در زندگی واقعی، شاهد افزایش کسب درآمد اینترنتی با دورکاری در خانه هستیم. دورکاری از یک طرف، هزینه‌های کارفرما را کاهش داده و از طرف دیگر، کیفیت زندگی خانوادگی کارکنان را بهبود می‌دهد.

داشتن زندگی سالم ازطریق دورکاری در خانه و انجام فعالیت ورزشی در بین ساعات کاری مسیر است. حالا با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بسیاری از کارهای تمام وقت هم به‌صورت دورکاری انجام می‌شوند؛ تا سلامت کارکنان تضمین شود.

ساده‌ترین مفهوم دورکاری، کسب درآمد اینترنتی در هر جایی به دور از دفتر کار است. دورکاری در خانه متداول‌ترین نوع دورکاری محسوب می‌شود. شما با استفاده از اینترنت به جستجوی کارفرما و کار هماهنگ با مهارت‌هایتان می‌پردازید. کارفرمایان هم با استفاده از اینترنت، مهارت و تجربه مدنظرشان را از میان فریلنسرهای مختلف، شکار می‌کنند.

در فرهنگ دورکاری به فرد دورکار، فریلنسر یا آزادکار گفته می‌شود و مشتریان این افراد هم کارفرما محسوب می‌شوند. شرکت‌هایی که بین این دو دسته از افراد ارتباط برقرار می‌کند هم پلتفرم‌های دورکاری از جمله کارلنسر هستند.

در ادامه شما را با برخی از مشاغل دورکاری برای کسب درآمد اینترنتی در خانه آشنا خواهیم کرد.

تولید محتوا

محتوا در دنیای مجازی، پادشاهی می‌کند. کسب و کارها و برندهای بزرگ برای معرفی محصولات و خدماتشان به تولید محتوای خاص و جذاب نیاز دارند. آن‌ها از محتوا برای آگاه سازی مشتریان و ترسیم تصویری مطلوب از برند، استفاده می‌کنند.

برای سفارش تولید محتوا می‌توان از شرکت‌های معتبر در حوزه تولید محتوا و فریلنسرهای با تجربه در حوزه کسب‌و‌کار کمک گرفت. تولیدکنندگان خبره در حوزه تولید محتوا به خوبی مخاطبان هدف، اصول بازاریابی محتوا، تبلیغات و هویت برندها را می‌شناسند. در نتیجه به ارتقای آگاهی از برند کمک می‌کنند.

تولید محتوا کارلنسر

تولید محتوا به‌صورت محتوای متنی، صوتی، تصویری و غیره رایج است. نوع محتوای تولید شده باتوجه‌به نظر کارفرما و ماهیت بهینه‌سازی محتوای دیجیتال، متغیر است. برخی از کارفرما ها به‌دنبال مقاله‌های ساده، تخصصی، بلاگ، تجربه کاربری یا پست و کپشن هستند. تولید محتوا برای سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی براساس پیچیدگی محتوا، تعداد کلمات، ساعات کاری و پست‌های منتشر شده، قیمت‌گذاری می‌شود.

طراحی گرافیک

سفارش طراحی گرافیکی شامل طراحی لوگو، لوگوتایپ، طراحی هویت بصری، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، طراحی جلد کتاب و مجله، طراحی چهره و پرتره، طراحی پوستر، طراحی سه‌بعدی و غیره می‌شود.

بعد از اینکه طراح حرفه‌ای مدنظرتان را انتخاب کردید؛ باید او را با نیازها و مخاطبانش آشنا کنید. نتیجه مطلوب از سفارش طراحی به درک متقابل کارفرما و طراح وابسته است. چند مفهوم را برای طراحی در اختیار فریلنسر طراح قرار دهید. پیامی را که باید ازطریق طراحی منتقل شود؛ بیان کنید.

تیم کارلنسر در تمام فرایند طراحی از سفارش تا تکمیل پروژه طراحی گرافیک در کنارتان است و کیفیت طراحی و پرداخت پس از جلب رضایت کارفرما را تضمین می‌کند.

ادمین شبکه‌های اجتماعی و دستیار مجازی

اگر به فردی برای کار با شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات مجازی و بازاریابی آنلاین نیاز دارید؛ پس به استخدام ادمین شبکه‌های اجتماعی و دستیار مجازی بپردازید. این فریلنسرها، شیفته کار با رسانه‌های اجتماعی، پایبند به تقویم محتوای کارفرما و دارای مهارت‌های کلامی و نوشتاری عالی برای تولید محتوای مناسب کسب و کارهای مختلف هستند.

برای استخدام ادمین و دسیتار مجازی، آشنایی با نرم‌افزارها و بسترهای اجتماعی، مهارت تعامل با مشتریان، تحلیل داده و گزارشگری در حوزه موفقیت محتوا و کمپین‌های تبلیغاتی را در اولویت قرار دهید.

افراد خبره در این حوزه به خوبی با مشتریان ارتباط برقرار کرده و اصول بهینه‌سازی محتوا و جذب ترافیک به سمت سایت و شبکه‌های اجتماعی را می‌شناسید.

طراحی سایت

با پیدایش سایت سازهای معروف مانند وردپرس، قالب های آماده و پلاگین های آماده، دیگر برای طراحی سایت نیازی به کدنویسی پیچیده نیست و می‌توانید سفارش طراحی سایت خود را با هزینه مناسب، به یک فریلنسر طراح سایت بسپارید.

برای ثبت سفارش طراحی سایت در ابتدا از نمونه کارهای قبلی فریلنسر، بازدید کنید و با اون در مورد فیچرهایی که نیاز دارید، صحبت کنید و در مورد هزینه نهایی به توافق برسید.

کارلنسر سفارش طراحی وب سایت

بعلاوه اگر با طراحی سایت آشنایی دارید به‌راحتی می‌توانید کار طراحی سایت را به‌عنوان دورکاری برای کسب درآمد اینترنتی در خانه انجام دهید. با ثبت نام به‌عنوان فریلنسر در کالنسر، پروژه‌های طراحی سایت را دریافت و اجرا کنید.

طراحی سایت در دنیای پر رقابت بازاریابی باعث جلب رضایت مشتری شده؛ توجه موتورهای جست‌وجو را جلب می‌کند و از بروز خطاهای فنی و کاهش فروش پیشگیری می‌کند.

تایپ

شاید یکی از اولین مصادیق کسب درآمد اینترنتی با دورکاری در خانه، انجام تایپ است. تایپیست‌های حرفه‌ای که قبلاً برای شرکت‌های صنعتی، حقوقی و پزشکی کار می‌کردند؛ حالا می‌توانند با ظهور پلتفرم‌های دورکاری مثل کارلنسر، همین کار را در خانه انجام دهند و حقوق مکفی دریافت کنند.

تایپ از روی متن، صدا و فیلم درکنار تحویل به موقع و مهارت مدیریت زمان از جمله ویژگی‌های تایپیست‌های حرفه‌ای است. همچنین کسب و کارهای بزرگ با ثبت سفارش تایپ به‌صورت دورکاری، در وقت و هزینه‌هایشان صرفه‌جویی می‌کنند.

فراموش نکنید که نوع محتوا، تعداد کلمات و ساعات فایل صوتی و تصویری برای محاسبه هزینه سفارش تایپ اثر دارد.

ترجمه

یکی از روش‌های تولید محتوا، ترجمه محتوای مطلوب و بهینه است. فریلنسرهای مترجمی را در کارلنسر می‌توانید پیدا کنید که به خوبی از عهده ترجمه از زبان‌های مختلف انگلیسی، عربی، ترکی و غیره بر می‌آیند. آن‌ها با فرهنگ زبان‌های مبدأ و مقصد آشنایی داشته و متنی خوانا و روان را در اختیار کارفرما قرار می‌دهند.

قبل از ثبت سفارش ترجمه، امکان بازدید از نمونه کارهای قبلی مترجم در پلتفرم‌های دورکاری وجود دارد. کارفرما در این پلتفرم با مقایسه نمونه کارها و امتیازات مترجمان مختلف، به فرد مناسب در حوزه تخصصی مدنظر خواهد رسید.

مترجم حرفه‌ای به خوبی با کامپیوتر و نرم افزارهای مرتبط از جمله مجموعه آفیس آشنایی دارد. همچنین برای برقراری ارتباط با کارفرما و تحویل به موقع سفارش به مهارت‌های اینترنتی و مدیریت زمان نیاز دارد.

برای سفارش ترجمه آنلاین، مترجمی با تحصیلات دانشگاهی یا مسلط بر زبان مقصد را انتخاب کنید. مترجم را با مخاطب هدف آشنا کنید. همچنین زمان کافی را در اختیارش قرار داده و از سفارش ترجمه کلمه به کلمه پرهیز کنید.

سابقه مترجم، تخصصی بودن متن و تعداد کلمات آن در تعیین هزینه سفارش ترجمه دخیل است. قبل از ثبت سفارش ترجمه با مترجم در مورد زمان تحویل و هزینه به توافق برسید.

سئو

سئو به معنای بهینه‌سازی محتوای سایت، وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی طبق الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو و با کمک نرم افزارهای تحلیلی است. یعنی یک سئوکار حرفه‌ای، محتوای کارفرما را به محتوای متناسب با کلید واژه‌های جست‌وجو شده از جانب مخاطب تبدیل می‌کند؛ تا این محتوا در فهرست نتایج موتورهای جست‌وجو، رتبه بالاتری دریافت کند.

کارفرماهای دارنده سایت، به‌دنبال استخدام سئوکارها با قابلیت تولید محتوا با چراغ سبز سئو هستند. این کار، ترافیک سایت و شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده و درنهایت به فروش بیشتر می‌رسد.

سایت‌های دورکاری یا فریلنسری مثل کارلنسر هم به بستری برای فعالیت سئوکاران و ثبت محتوای بهینه‌سازی شده از نظر موتورهای جست‌وجو تبدیل شده‌اند. در نتیجه محتوای سئو شده، با موفقیت در بازاریابی محتوا باعث جذب مخاطبان هدف یا مشتریان احتمالی می‌شود.

گویندگی و جلوه‌های صوتی

داشتن صدای تأثیرگذار، آشنایی با اصول صداسازی و صداگذاری یکی از مهارت‌های مناسب جهت انجام دورکاری در منزل و کسب درآمد اینترنتی است. تبلیغات محتوا در حوزه صوتی و تصویری نیازمند گویندگی و صداگذاری مطلوب است.

مهارت دوبله، آواز، گویندگی، ویرایش فایل صوتی و تنظیم موسیقی نیازمند آموزش‌های فنی و تجربه در این حوزه است.

قبل از ثبت سفارش در حوزه گویندگی و جلوه‌های صوتی به سوابق هنری و آموزشی فریلنسرها توجه کنید. محاسبه هزینه‌ها دراین حوزه هم معمولاً برحسب ساعات کاری است.

کارلنسر

به‌راحتی می‌توانید در این پلتفرم دورکاری به‌عنوان کارفرما یا فریلنسر ثبت‌نام کنید. اگر کارفرما هستید با ثبت پروژه در کارلنسر و انتخاب دسته‌بندی پروژه مدنظرتان با فریلنسرهای مرتبط، آشنا می‌شوید. موضوع، هزینه و زمان پروژه را به همراه توضیحات تکمیلی ثبت کنید. در آخر هم منتظر پیشنهادهای فریلنسرها می‌مانید. در سایت کارلنسر، برخلاف بسیاری از سایت‌های مشابه، هزینه ثبت پروژه رایگان است و کمیسیونی هم از کارفرما گرفته نمی‌شود. همچنین 2% هزینه‌ی هر پروژه، پس از انجام موفق پروژه، به‌عنوان امتیاز به حساب کارفرما بازمی‌گردد.

از میان پیشنهادهای ارسالی، چند مورد را انتخاب کرده و بعد از مراجعه به حساب کاربری این فریلنسرها و مشاهده نمونه کارها، یکی از فریلنسرها را استخدام می‌کنید.

اگر فریلنسر هستید در سایت ثبت نام کرده و اطلاعات فردی، تحصیلی و نمونه کارهایتان را ثبت ‌کنید. کارلنسر هم پروژه‌های هماهنگ با مهارت‌هایتان را ازطریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌کند.

در صورت علاقمندی به موضوع و محتوای پروژه، پیشنهادتان در زمینه قیمت و زمان تحویل سفارش را ثبت می‌کنید. بعد از پذیرش پیشنهاد شما از جانب کارفرما، پرداخت اولیه صورت گرفته و بعد از تأیید اتمام پروژه می‌توانید مبلغ نهایی را بعد از کسر کارمزد سایت به کارت خودتان انتقال دهید.

از جمله مزایای کار با کارلنسر، تضمین کیفیت کار فریلنسرها، تضمین پرداخت هزینه و تسویه حساب پس از جلب رضایت کارفرما است.

امکان گفتگوی کارفرما و فریلنسر ازطریق چت سایت کارلنسر وجود دارد. همچنین می‌توانید پروژه را مرحله بندی کرده و بعد از پایان هر مرحله، نتیجه کار به وسیله کارفرما تأیید یا رد می‌شود. در صورت رد از جانب کارفرما، فریلنسر موظف به اجرای اصلاحات مدنظر کارفرما است.

همچنین سیستم پشتیبانی آنلاین کارلنسر به‌صورت تمام وقت پاسخگویی پرسش‌های تمامی مخاطبان از جمله فریلنسرها و کارفرماهای عزیز است. تمامی نیازهای کارفرماها و فریلنسرها برای کسب درآمد اینترنتی با دورکاری در خانه به خوبی در کارلنسر تأمین می‌شود. در اینجا بستر دورکاری برای رسیدن به رابطه برد- برد فراهم است.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده