نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

توماسین مک‌کنزی در فیلم Joika نقش‌آفرینی می‌کند

توماسین مک‌کنزی نقش یک بالرین با نام جوی ومَک را در فیلم بیوگرافی Joika ایفا می‌کند که جیمز نپیر رابرتسون کارگردانی آن را برعهده دارد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، توماسین مک‌کنزی، بازیگر فیلم‌های Leave No Trace (ردی به‌جا نگذار) و Jojo Rabbit (جوجو خرگوشه) برای بازی در نقش یک بالرین آمریکایی با نام جوی ومَک در فیلم بیوگرافی Joika (جویکا) به کارگردانی جیمز نپیر رابرتسون انتخاب شد که در آینده‌ی نزدیک برای فروش در بازار آنلاینِ جشنواره‌ی فیلم کن عرضه می‌شود. این فیلم در نیوزیلند، زادگاه توماسین مک‌کنزی فیلم‌برداری خواهد شد که طبق اعلام کمیسیون فیلم نیوزیلند، کار تولید پروژه‌ها اکنون به‌شکل ایمن در آن‌جا پیش می‌رود و قرار است که فیلمسازان در شرایط نابه‌سامان فعلی در آثارشان از «فناوری‌های دیجیتال» استفاده کنند تا هیچ مشکلی برای بازیگران و عوامل تولید پیش نیاید.

فیلم Joika براساس داستان واقعی جوی "جویکا" ومَک ساخته می‌شود که پس از آناستازیا استیونز موفق به پشت سر گذاشتن دوره‌ی آموزشی بسیار دشوار «آکادمی باله بولشوی» شد و به‌عنوان دومین زن آمریکایی در سال ۲۰۱۴ با شرکت Bolshoi Ballet قرارداد بست. جویکا زمانی به‌عنوان رقاص اصلی شرکت Universal Ballet در کره‌جنوبی فعالیت می‌کرد و پس از آن به آمریکا بازگشت و درحال‌حاضر با شرکت Boston Ballet همکاری می‌کند. جوی ومَک شخصاً نظارت بر تمرین توماسین مک‌کنزی را برعهده دارد و در بیشتر سکانس‌های دشوار فیلم نقش بدل را ایفا خواهد کرد.

نپیر رابرتسون و تام هرن از شرکت Four Knights Films (تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های Shadow in the Cloud ،Guns Akimbo و The Dark Horse) درکنار لوری راس، پائولا مونوز وگا و پاول گرین (تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های The Loft ،Triple 9 و The Fifth Estate) از شرکت انانیمس کانتنت به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم Joika فعالیت می‌کنند. همچنین  لوک ریوت، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های Everly‎ (اورلی) و The Beaver (سگ آبی) وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه را برعهده دارد. توماسین مک‌کنزی نیز نقش‌آفرینی در فیلم‌های The King (پادشاه)، The Hobbit: The Battle of the Five Armies (هابیت: نبرد پنج سپاه) و True History of the Kelly Gang (تاریخچه‌ی حقیقی دارودسته‌ی کلی) را در کارنامه دارد و در فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو) به کارگردانی ادگار رایت نیز جلوی دوربین رفته است. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده