نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

سری کتاب کمیک جدیدی از آیرون من با انتشار تریلری معرفی شد

شرکت مارول کامیکس اخیرا با انتشار تریلری، سری کتاب کمیک اختصاصی جدید خود به نام Iron Man را معرفی کرد که قرار است جنبه جدیدی از مرد آهنی و تونی استارک را به ما نشان دهد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، سپتامبر سال جاری قرار است تونی استارک به اصول اولیه و ریشه‌های خود بازگردد. او در قسمت اول سری کتاب کمیک Iron Man قصد دارد تا دوباره خودش را به میدان نبرد بازگرداند. در این مجموعه جدید، ما شاهد حضور نویسنده و تهیه کننده تحسین‌شده یعنی کریستوفر کنتول از مجموعه دکتر دووم و سریال Halt and Catch Fire و همچنین هنرمند محبوبی به نام CAFU خواهیم بود؛ از جمله کارهایی که CAFU در رزومه کاری خود دارد، می‌توان به مجموعه Jane Foster: Valkyrie اشاره کرد. این تیم فوق‌العاده قرار است «یک عصر جدیدی از مرد آهنی» را برای خوانندگان مارول به ارمغان بیاورند.

در این مجموعه خوانندگان شاهد رونمایی از یک زره مبارزه‌ای کاملا جدید خواهند بود که طراحی آن برعهده هنرمند افسانه‌ای یعنی الکس راس بوده است. در تریلری که از این مجموعه منتشر شده، شما می‌توانید نگاه اجمالی‌ای به قسمت اول سری کتاب کمیک Iron Man داشته باشید؛ این تریلر روز جمعه به‌صورت رسمی توسط شرکت مارول منتشر شده است. کریستوفر کنتول در رابطه با این مجموعه اینطور صحبت کرد:

من خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام که فرصتی پیدا کردم تا بتواند داستانی برای انتقام‌جوی طلایی بنویسم. درست از دهه ۱۹۸۰ که طراحی‌های باب لیتون توجه و تخیل من را به‌عنوان یک کودک جلب کرد، این آرزو را داشتم؛ من از همان زمان مجذوب آیرون من شده بودم. حالا هدفی که من در این خط داستانی و مجموعه جدید دارم، این است که به بررسی این سؤال به‌خصوص بپردازم: امروزه آیرون من باید چه کسی باشد؟ یک فرشته؟ یک خدا؟ یا فقط یک مرد فروتن؟ تونی قرار است که در این خط داستانی، تلاش کند و تمام چیزهایی را که درباره ایده آیرون من وجود دارد، از بین ببرد تا به هسته فلزی آن برسد؛ چیزی که همیشه با غرور و تکبر او، تناقضات بسیار زیادی داشت. حالا من در آینده خواهیم دید که آیا او می‌تواند واقعا ظاهر پر از غرور خود را تحت کنترل قرار دهد یا نه؛ آن هم زمانی‌که دیگران با تمام مشکلات و پیچیدگی‌های خیلی بزرگی که دارند، روی کل دنیا نظارت دارند و مراقب آن هستند.

به نظر می‌رسد که شرکت مارول در نظر دارد تا تونی استارک و همچنین شخصیت آیرون من او را دوباره به صفحات کتاب‌های کمیک بازگرداند؛ البته با وجود تمام المان‌هایی که همان اول باعث شده بودند که او تا این اندازه محبوب و مشهور شود. تونی در این خط داستانی قصد دارد که تمام لوازم بسیار پیشرفته و همچنین تصویر مشهوری را که به‌دست آورده، کنار بگذارد تا بلکه بتواند دستان خود را آلوده کند. اما زمانی‌که او قرار است با تهدیدها و چالش‌های جدید برخورد کند، «غرور و تکبر استارکی» او همیشه یک فاکتور بسیار مهم محسوب می‌شود که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. خلاصه داستانی که از این قسمت منتشر شده، به شرح زیر است:

زندگی همیشه هم آنقدر ساده نیست. این چیزی است که دوستان قدیمی و دشمنان خسته کننده همیشه بلافاصله به آن اشاره می‌کنند. اگر شما تمام چیزهایی را که یک میلیاردر دارد، از او بگیری، آیا او با همان قدرت و نیرو ادامه می‌دهد... یا خیلی راحت جا می‌زند؟

قرار است که این سؤال‌ها و خیلی پرسش‌های دیگر، همگی در قسمت اول مجموعه کاملا جدید Iron Man پاسخ داده شوند. این قسمت در ماه سپتامبر سال جاری برای فروش عرضه خواهد شد. تریلر منتشر شده از این مجموعه:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده