نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

بازی Ooblets تابستان امسال به‌صورت Early Access دردسترس قرار می‌گیرد

طی مراسم شب گذشته PC Gaming Show 2020، تیم سازنده اعلام کرد که بازی Ooblets به‌زودی به‌صورت Early Access ازطریق فروشگاه اپیک گیمز و سرویس Xbox Game Preview دردسترس قرار خواهد گرفت.

نگرانی از همه‌گیر شدن ویروس کرونا در سراسر جهان، تاثیر زیادی روی صنعت بازی‌های ویدیویی گذاشته است؛ تاحدی که برگزاری بسیاری از مراسم‌ها و نمایشگاه‌های معتبر و بزرگ این صنعت ازجمله E3 2020 نیز لغو شد. به همین دلیل بازی‌سازان و فعالان این حوزه برای جایگزین E3، رویدادهای آنلاین و دیجیتالی تدارک دیده‌اند تا هم بازی‌سازان و ناشران بتوانند آثار خود را برای عموم نمایش دهند و هم تاحد ممکن از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، شب گذشته رویداد آنلاین PC Gaming Show 2020 برگزار و بازی‌های زیادی برای عاشقان پلتفرم پی سی معرفی شد. یکی از همین بازی‌های نمایش داده شده، بازی فانتزی Ooblets است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره پس از گذشت حدود سه سال از اولین نمایش بازی، علاقه‌مندان می‌توانند تابستان پیش‌رو این بازی دوست‌داشتنی را به‌صورت Early Access (دسترسی پیش از موعود) ازطریق فروشگاه اپیک گیمز برای پلتفرم پی سی و همچنین ازطریق سرویس Xbox Game Preview برای کنسول ایکس‌ باکس وان تجربه کنند. در ادامه شما را به تماشای تریلر تازه منتشر شده از بازی دعوت می‌کنم تا بیش‌ازپیش با محیط آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که Ooblets حدود سه سال پیش توسط استودیوی Glumberland، سازنده بازی، با همکاری شرکت دابل فاین پروداکشنز (Double Fine Productions)، در مقام ناشر، معرفی شد. Ooblets یک بازی شبیه‌ساز کشاورزی و زندگی شهری با محیط جذاب و رنگارنگ و موجوداتی بامزه است. شما در بازی درکنار شرکت در چالش‌ها و مراسم‌های بامزه و شاد، با فروش محصولات خود و به‌دست آوردن پول می‌توانید سطح این موجودات و مزرعه خود را بالا برده و همچنین با گشت‌وگذار موجودات جدیدی را پیدا کنید. همانند سنت این سبک از بازی‌های ویدیویی، گیمر در بازی می‌تواند ظاهر شخصیت و خانه خود را طبق سلیقه شخصی نیز تغییر دهد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Ooblets قرار است به‌صورت انحصاری برای پی سی و ایکس‌ باکس وان روانه بازار شود. اگر شما هم از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درمورد بازی Ooblets را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده