نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تریلر جدید Ghostrunner روی اکشن بی‌وقفه و گیم‌پلی دشوار بازی متمرکز است

تریلر جدیدی از بازی Ghostrunner منتشر شد که پیشرفت‌های گرافیکی و چالش‌های گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد.

یکی از آثاری که توانسته در سال‌های گذشته توجه افراد زیادی به خود جلب کند، بازی Ghostrunner است که به‌تازگی نمایش گیم‌پلی تازه‌ای نیز از آن منتشر شده است. تاکنون نمایش‌های چندان زیادی از ساخته‌ی استودیو One More Level منتشر نشده اما همان میزان هم توانسته به‌شدت طرفداران را به وجد بیاورد. از این بازی دموی کوتاهی نیز منتشر شده که می‌توانید برای آشنایی بیشتر آن را تجربه کنید. باید گفت هر بار که این بازی را می‌بینیم، ظاهر آن از دفعه‌ی پیش بهتر و بهتر می‌شود. اگر حرف ما را باور ندارید، می‌توانید تازه‌ترین تریلر بازی گوست رانر را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارت

استفاده‌ی این بازی از سیستم مبارزات خاصی که در آن با یک ضربه می‌توانید دشمنان را بکشید، درکنار توانایی‌های بسیار سریع برای جابه‌جایی باعث شده گیم‌پلی اول شخص یکتایی خلق شود که تاکنون کمتر در میان بازی‌های ویدیویی دیده شده است. طبق توضیحاتی که سازندگان بازی ارائه کرده‌اند، شما قرار است در نقش «پیشرفته‌ترین و مجهزترین شمشیربازی که تاکنون ساخته شده» به بازی بپردازید. مسئله‌ی مهم اینجا است که این فقط یک خط از داستان بازی نیست و همه‌ی این ویژگی‌ها قرار است در گیم‌پلی هم احساس شوند.

این بازی نه‌تنها می‌تواند تجربه‌های بسیار خوبی را برای بازیکنان فراهم کند، بلکه احتمالا وقتی به دستان اسپیدرانرها بیفتد هم اتفاقات عجیب و غریبی را رقم می‌زند! زیرا باتوجه‌به سبک‌وسیاق گیم‌پلی آن، می‌توانیم حدس بزنیم که جا برای حرفه‌ای‌تر شدن همیشه در آن وجود دارد.

متاسفانه آخرین تریلر این بازی هنوز هم تاریخ عرضه‌ی دقیقی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد و همچنان قرار است در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۰ این بازی را تجربه کنیم. اما احتمالا One More Level قرار نیست این تاریخ را به فراتر از سال ۲۰۲۰ موکول کند. امید است در ماه‌های آینده بتوانیم اطلاعات تکمیلی درباره‌ی وضعیت بازی را دریافت کنیم؛ اگرچه باتوجه‌به وضعیت کنونی جهان، این احتمال هم وجود دارد که برنامه‌های تیم سازنده‌ی آن اندکی عقب افتاده باشد.

بازی Ghostrunner قرار است در سال جاری روی پی سی، ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 عرضه شود. هنوز صحبتی درباره‌ی کنسول‌های نسل بعدی نشده اما این احتمال بسیار زیاد است که بسیاری از بازی‌هایی که در ماه‌های آینده عرضه می‌شوند، برای کنسول‌های نسل بعد هم راهی بازار شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار درباره‌ی این بازی اکشن اول شخص نینجایی، زومجی را دنبال کنید.

نظر شما درباره‌ی گوست‌رانر چیست؟ چقدر برای کنترل یک نینجا در جهانی سایبرپانک هیجان‌زده هستید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده