// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

در رویداد PC Gaming Show 2020 تریلر جدید بازی The Outlast Trials منتشر شد

در جریان رویداد PC Gaming Show 2020، استودیو رد برلز تریلر جدیدی را از بازی The Outlast Trials به‌نمایش گذاشت و مشخص شد که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

اولین نسخه از بازی Outlast در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و یک تجربه ترسناک و بقا را در اختیار کاربران قرار داد. در ادامه و سال ۲۰۱۷ هم دومین نسخه از مجموعه در دسترس قرار گرفت که تجربه‌ای بسیار ترسناک‌تر از نسخه اول و بعضا دیوانه‌وار را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

استودیو رد برلز (Red Barrels) در این سال‌ها نشان داده که در ساخت بازی‌های دیوانه‌وار، خشن و ترسناک ماهر است. طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد PC Gaming Show 2020، رد برلز تریلر بازی The Outlast Trials را به‌نمایش گذاشت. تریلر The Outlast Trials با اینکه یک دقیقه و نیم بیشتر نیست، اما به‌خوبی بازیکن را با اتمسفر بازی آشنا می‌کند.

ظاهرا در این نسخه دیگر بازیکنان نیازی نیست که به‌دنبال باتری برای دوربین خود بگردند و شما در نقش موش‌های آزمایشگاهی قرار می‌گیرید که آزمایش‌های مختلفی روی آن‌ها انجام می‌شود. The Outlast Trials برای اولین‌بار در آذر ماه سال ۱۳۹۸ معرفی شد و برخلاف دو نسخه پیشین، دارای کوآپ چهارنفره است و داستان آن هم در بازه زمانی جنگ سرد روایت می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی The Outlast Trials را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshcokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده