نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۰

بازی Fae Tactics به زودی در استیم منتشر خواهد شد [PC Gaming Show 2020]

استودیوی هامبل گیمز با انتشار تریلر معرفی بازی Fae Tactics در رویداد پی‌سی گیمینگ شو ۲۰۲۰ خبر انتشار آن در تابستان امسال را اعلام کرد.

در خلال کنفرانس PC Gaming Show 2020 تریلر جدیدی از بازی تاکتیکال Fae Tactics به نمایش گذاشته شد که سبک مبارزات نوبتی و «بدون منو» گیم‌پلی این بازی را به تصویر می‌کشید. ظاهراً در جریان این بازی، به کمک موجودات افسانه‌ای Fae به جنگ دشمنان رفته و حرکات آن‌ها در میدان نبرد را کنترل و هدایت می‌کنیم. شخصیتی که به اجرای دستورها شما در Fae Tactics می‌پردازد نیز یک کاراکتر جوان به نام Peony است که قابلیت استفاده از نیروهای جادویی را در اختیار دارد. معمولاً در این قبیل سناریوهای فانتزی و تخیلی، وظیفه بازیکن، نجات جهان از دست یک سری موجودات شرور و بدذات است اما Fae Tactics با شعار «دختری که دنیا را نابود کرد» منتشر شده لذا هنوز در این خصوص مطمئن نیستیم.

ادامه تریلر معرفی این بازی در رویداد PC Gaming Show 2020 را مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

براساس توضیحاتی که در صفحه اختصاصی این بازی در استیم نوشته شده، بازیکنان قرار است در این بازی با متحدین خود همکاری کرده و با به کارگیری نیروهای جادویی و همراهی با گروهی از شخصیت‌های مختلف به «مبارزه پیوسته و روبه‌رشد» میان انسان و یک سری موجودات افسانه‌ای موسوم به Fae بپردازند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این توضیحات کاملاً مبهم بوده و به شفاف سازی موضوع داستان بازی کمکی نمی‌کند؛ اما شاید واقعاً قرار است در این بازی دنیا را نابود کنیم و شاید هم این کار در دنیای Fae Tactics توجیه خاص خود را دارد. از طرفی ممکن است شخصیت این بازی همان‌طور که در توضیحات بازی ذکر شده، دنیا را نابود کرده و حالا باید به نجات آن بپردازد. در کل هنوز ابهامات زیادی در ایده‌های داستان Fae Tactics وجود دارد.

در هر حال Fae Tactics درباره هرچیزی که هست، طراحی ظاهری و گیم‌پلی آن دوست داشتنی و جذاب به نظر می‌رسد. این بازی قرار است تابستان امسال برای پلتفرم پی سی منتشر شود؛ لذا به‌زودی اخبار بیشتری از جزئیات آن خواهیم شنید. شما می‌توانید به محض فعالسازی صفحه استیم Fae Tactics نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

کنفرانس پی‌سی گیمینگ شو ۲۰۲۰ دیشب با انتشار تریلرها و اخبار متعددی از بازی‌های مختلف پلتفرم پی‌سی به پایان رسید. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، شماری از مهم‌ترین موارد آن را مشاهده کنید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده