نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

اکران فیلم Bios با بازی تام هنکس تا بهار سال ۲۰۲۱ عقب افتاد

شرکت یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم Bios با بازی تام هنکس دیگر قرار نیست در پاییز امسال اکران شود و اکران این فیلم تا بهار سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز اکران فیلم دیگری را عقب انداخته است. یونیورسال اعلام کرد که فیلم Bios (بایوس) دیگر قرار نیست در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) اکران شود و اکران این فیلم تا بهار سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است. این فیلم علمی تخیلی اکنون قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. این اتفاق پس از این رخ داد که شرکت برادران وارنر از عقب افتادن اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت انگیز 1984) تا تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) خبر داده بود که در این روز فیلم Bios قرار بود اکران شود. فیلم بایوس داستان فینچ، آخرین انسانی که روی زمین باقی مانده است، را روایت می‌کند.

او یک مخترع محسوب می‌شود که حالا با بیماری خود دست‌وپنجه نرم می‌کند. همان‌طور که فینچ باید با مرگ خود مواجه شود، او باید یک ربات برای مراقبت از سگ خود که تنها چیزی است که او واقعا در این دنیا دوست دارد، بسازد. فینچ باید ربات را آموزش دهد تا به اندازه کافی مانند یک انسان به‌نظر برسد تا بتواند از سگ او مراقبت کند. فینچ همچنین باید تلاش کند که سگ خود را متقاعد کند که این ربات را به‌عنوان سرپرست و دوست خود بپذیرد. تام هنکس، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار، نقش فینچ را در فیلم Bios بر عهده دارد.

کلب لندری جونز، سمیرا وایلی، لورا هری‌یر و اسکیت اولریش، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Bios حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Bios بر عهده میگل ساپوچنیک، کارگردان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بوده است و کریگ لاک، نویسنده تازه‌کار سینما و آیور پاول، تهیه‌کننده فیلم Alien (بیگانه) و فیلم Blade Runner (بلید رانر)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بایوس را بر عهده داشته‌اند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده