نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۵

تاریخ عرضه بازی Roki با انتشار تریلری مشخص شد

بالاخره پس از مدت‌ها کار روی ساخت بازی مستقل و ماجراجویی Roki، تیم سازنده طی رویداد آنلاین Guerrilla Collective با نمایش تریلری تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

خوشبختانه چند سالی است که اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی ارزش آثار مستقل را درک کرده‌ و توجه ویژه‌ای هم از طرف بازی‌ساز و هم از طرف گیمر به آن‌ها می‌شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Roki با رهبری دو نفر از اصلی‌ترین کارگردان‌ها و اعضای کلیدی و سابق استودیوی گوریلا گیمز (سازندگان مجموعه‌های بزرگی همچون Horizon Zero Dawn و Killzone) در حال ساخت است. این بازی مستقل که دو استودیوی United Label و Polygon Treehouse به ترتیب وظایف نشر و ساخت آن را برعهده دارند قرار است یک داستان تاریک و ترسناکی را با محوریت افسانه‌های سرزمین اسکاندیناوی برای مخاطبان خود روایت کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، شب گذشته طی رویداد آنلاین Guerrilla Collective، تیم سازنده بازی با نمایش تریلری بالاخره تاریخ رسمی عرضه Roki را اعلام کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی قرار است ابتدا در تاریخ دو مرداد ماه (۲۳ ژوئیه) برای پلتفرم پی سی و با کمی تأخیر نیز برای کاربران کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ روانه بازار شود.

داستان بازی Roki ترکیبی از فقدان و رستگاری در جهان واقعی و همچنین درون کابوس‌های دلخراش و ترسناک است. شما در بازی با موجودات و هیولاهایی روبه‌رو می‌شوید که با کمک دوستانی که در طول بازی پیدا می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را شکست دهید. در ادامه شما را به تماشای تریلر تازه منتشر شده و جذاب بازی Roki دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Roki به‌لطف وجود معماهای فراوان و درگیرکننده و محیطی چشم‌نواز، توانسته به یکی از موردانتظارترین بازی‌های مستقل تبدیل شود. به‌نظر شما این بازی می‌تواند مسیر چندسال اخیر اکثر آثار مستقل را طی کرده و خود را به‌عنوان یک بازی موفق معرفی کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده