نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۰

بازی ماجراجویی Carto با انتشار تریلری معرفی شد [PC Gaming Show 2020]

در جریان رویداد PC Gaming Show 2020، بازی ماجراجویی Carto با انتشار تریلری توسط استودیوی Humble Games برای پلتفرم پی سی معرفی شد.

پس از عدم برگزاری مراسم E3 2020 به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی تصمیم به برگزاری رویدادهای آنلاین گرفتند. در همین حال امشب رویداد PC Gaming Show 2020 برای علاقه‌مندان و کاربران پلتفرم پی سی برگزار و طی آن از بازی‌های زیادی نیز پرده‌برداری شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Humble Games طی این مراسم از یک بازی ماجراجویی تحت عنوان Carto رونمایی کرد؛ اثری که داستان یک دختر جوانی را روایت می‌کند که در یک سفر طولانی و عجیب با موجدات زیادی روبه‌رو می‌شود، نکته عجیب و متمایز کننده بازی به نقشه آن مربوط است؛ نقشه‌‌‌‌ای که کارتو، شخصیت اصلی بازی، پس از هربار حرکت دادن و چرخاندن قسمتی از آن، دنیای اطراف او دچار تغییر و تحول می‌شود. این تغییرات که بخش مهمی از گیم‌پلی بازی است، باعث می‌شود کارتو مسیر خود را پیدا کرده و در طول آن به موجوداتی که برخورد می‌کند، کمک کند؛ موجوداتی که هرکدام شخصیت، فرهنگ و رشد و تکامل منحصربه‌فردی نیز دارند. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی Carto به‌منظور آشنایی بیشتر با محیط آن دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Carto قرار است اواخر سال میلادی ۲۰۲۰ به‌صورت انحصاری ازطریق فروشگاه استیم برای پلتفرم پی سی روانه بازار شود. شما هم اگر از طرفداران آثار ماجراجویی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده