// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۰

بسته الحاقی Odyssey بازی Elite Dangerous معرفی شد [PC Gaming Show 2020]

در جریان رویداد PC Gaming Show 2020، بسته الحاقی جدیدی بازی Elite Dangerous با نام Odyssey معرفی و در سال  ۲۰۲۱ هم عرضه می‌شود.

بازی Elite Dangerous از زمان عرضه تا به امروز توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. استودیو فرانتیر دولوپمنتس (Frontier Developments)، سازنده بازی شبیه‌ساز فضانوردی Elite Dangerous، سعی کرده با ارائه محتویات گوناگون، همچنان جهانی پر جزئیات را در اختیار کاربران قرار دهد. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو فرانتیر دولوپمنتس در رویداد PC Gaming Show 2020 بسته الحاقی جدیدی را معرفی کرد که Odyssey نام دارد و در سال ۲۰۲۱ هم در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. نکته‌ی جالب این است که تابه‌امروز، Elite Dangerous تنها به بازیکنان اجازه می‌داد که با سفینه فضایی خود به گشت‌وگذار بپردازند و وارد ایستگاه‌های فضایی مختلف شوند. این در حالی است که آدیسی به شما اجازه می‌دهد که به‌واسطه‌ی کاراکتر خود به گشت‌وگذار در جهان بازی بپردازید. 

ازاین‌رو با ورود به هر سیاره، می‌توانید از سفینه خود پیاده شوید و به‌ گشت‌وگذار در جهان بازی بپردازید. همچنین سیاره‌های جدیدی هم برای تجربه درنظر گرفته شده است و سیاره‌های قدیمی هم با ظاهری بهتر در دسترس قرار داده می‌شوند. در انتها اعلام شده است که بسته الحاقی آدیسی، مأموریت محور خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته الحاقی آدیسی بازی Elite Dangerous و همچنین مصاحبه تیم سازنده در مورد این بسته الحاقی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده