نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵

نسخه Early Access بازی Torchlight 3 روی استیم منتشر شد

در جریان رویداد PC Gaming Show، اعلام شد که نسخه Early Access بازی Torchlight 3 هم‌اکنون منتشر شده است.

با لغو شدن نمایشگاه E3 2020، رویداد PC Gaming Show که یکی از کنفرانس‌های ثابت این نمایشگاه در سال‌های گذشته بود، به‌صورت مستقل در حال برگزاری است و در جریان آن شاهد اخبار مختلفی هستیم. در یکی از این خبر‌ها، مشخص شد که نسخه Early Access بازی Torchlight 3 که روند توسعه پر فراز و نشیبی را هم پشت سر گذاشته، از هم‌اکنون روی استیم در دسترس است. همچنین تریلری به مناسبت انتشار این نسخه نمایش داده شد که در ادامه قابل تماشا است:

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین پس از اعلام این خبر، شاهد ارتباط ویدیویی با مکس شیفر، سازنده بازی Torchlight 3 بودیم که در جریان آن اطلاعاتی از بازی ارائه شد. Torchlight 3 در همان دنیای نسخه‌های اول و دوم جریان دارد که البته یک قرن از وقایع این دو نسخه گذشته است. به‌گفته شیفر بازیکنان در این بازی قدرت ساخت قلعه و شخصی‌سازی آن را خواهند داشت و حتی می‌توانند از ساخته‌های دیگر بازیکنان هم بازدید کنند. در جریان این بازدید حتی می‌توانید از دستورالعمل‌های ساخت آیتم همدیگر هم برای خلق تجهیزات مختلف استفاده کنید. 

همچنین سیستم حیوانات همراه بازی هم به‌مراتب گسترده‌تر از قبل شده است و برای مثال می‌توانید در جریان گشت‌و‌گذار در دنیای بازی، حیوانات مختلفی را با شکست دادن دشمنان و باس‌ها نجات بدهید و به جمع حیوانات همراه خودتان اضافه کنید. 

در صورتی که به مجموعه تورچ‌لایت علاقه‌مند باشید، هم‌اکنون می‌توانید نسخه سوم این اثر را با قیمت ۳۰ دلار در قالب نسخه ایرلی اکسس تهیه و تجربه کنید. 


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده