// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

بررسی بازی Desperados 3 از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی میانگین نمرات بازی Desperados III منتشر شده است و شاهد بازخورد خوبی از سوی منتقدان بازی‌های ویدیویی هستیم. 

در اوایل اردیبهشت ماه بود که بازی Desprados III معرفی شد و باعث خوشحالی هواداران این مجموعه شد. آخرین نسخه از مجموعه Desperados در سال ۲۰۰۶ عرضه شده بود و پس از معرفی نسخه سوم، کاربران پس از گذشت ۱۴ سال می‌توانند نسخه جدید این مجموعه را تجربه کنند. نمایش‌های گیم‌پلی بازی نوید از یک بازی خوش ساخت دیگر در سبک نبردهای تاکتیکی را می‌داد.

مجموعه دسپرادوس، روایت‌گر ماجراجویی‌های جان کوپر در غرب وحشی است. نسخه سوم روایت‌گر یک انتقام دیرینه است و در جریان آن گذشته جان کوپر هم نمایش داده می‌شود؛ گذشته‌ای که در آن پدرش به او از راز و رمزهای زنده ماندن در غرب وحشی می‌گوید. یکی از ویژگی‌های مثبت Desperados III، داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی بازی است. شخصیت‌ها در این نسخه هرکدام نقش مهمی را در گیم‌پلی و همچنین داستان بازی ایفا می‌کنند. 

جدا از این موارد، لذت بازی‌های تاکتیکی در گیم‌پلی درگیر کننده آن‌ها است. استودیویو می‌می‌می گیمز (Mimini Games)، سازنده Desperados 3، گیم‌پلی بازی را هیجان‌انگیز و جذاب خلق کرده است. این استودیو کوچک در گذشته و ساخت بازی Shadow Tactics، هنر خود در توسعه بازی‌های تاکتیکی ثابت کرد. ازاین‌رو بازیکنان در بعضی از مراحل و بخش‌های بازی، قبل از اینکه حرکتی انجام دهند، باید حسابی محیط را تحلیل کنند و مراقب حرکات خود باشند.

دیشب میانگین نمرات بازی Desperados III منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب بازی هستیم. در ادامه می‌توانید بخشی از نظرات منتقدان در مورد بازی Desperados 3 را در زومجی مطالعه کنید.

Desperados III

  • سازنده: می‌می‌می‌ گیمز
  • ناشر: THQ Nordic
  • سبک: تاکتیکی همزمانی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان

بازی Desperados III

زومجی: ۱۰۰ از ۱۰۰

دسپرادوس سه اولین نسخه از این مجموعه محبوب است که توسط استودیوی می‌می‌می ساخته می‌شود. این استودیوی کوچک که پیش از این با ساخت بازی شدو تاکتیکز (Shadow Tactics) هنر خود را در ساخت بازی‌های تاکتیکال به همگان ثابت کرده بود، با ساخت سومین نسخه از مجموعه بازی‌های دسپرادوس باری دیگر ثابت کرده است که این جایگاه حالا حالاها در انحصار خودش خواهد بود.

دسپرادوس سه به لطف گیم‌پلی جذاب و چالش برانگیز و بی‌نقصش، محیط‌های متنوع که گاهی از بررسی تمامی جزئیات آن سردرد می‌گیرید، موسیقی بی‌نظیری که تجربه‌ی هر مرحله را چندین و چندبرابر لذت‌بخش‌تر کرده، محصولی را رقم زده که در این دوره و زمانه حکم یک جواهر را دارد. دسپرادوس سه نه‌تنها یک بازی تاکتیکال جذاب، بلکه نماد یک ویدیوگیم واقعی، با هر تعریفی که می‌خواهید از ویدیوگیم در ذهن داشته باشید، است.

گاد ایز گیک: ۹۵ از ۱۰۰

تمامی اجزای بازی به‌خوبی کنار هم قرار داده شده است و تیم سازنده پیچیدگی خاصی به بازی داده است. Desperados III یک بازی شاهکار در زمینه مخفی‌کاری و نمایشی از غرب وحشی است.

دوال‌شاکرز: ۹۰ از ۱۰۰

تمامی موارد به‌خوبی در دل بازی قرار گرفته است. مهم نیست که در بازی‌های مخفی‌کاری و تاکتیکی تازه‌کار هستید یا در این سبک یک کاربر حرفه‌ای به‌شمار می‌روید، Desperados 3 را شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنم. بدون هیچ سوال خاصی، این بازی یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سال جاری است.

پی سی گیمر: ۸۶ از ۱۰۰

Desperados III به‌خوبی غرب وحشی را به یک محیط نبرد تاکتیکی تبدیل کرده که در آن بازیکن بارها و بارها در آن نقش یک رهبر را ایفا می‌کند.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

Desperados 3 یک بازی غیرقابل انعطاف در سبک بازی‌های تاکتیکی است که صبر و شکیبایی زیادی را درخواست می‌کند، اما کسب تجربه، چیزی است که از این صبر و بردباری به‌دست می‌آورید. تجربه بازی به‌واسطه‌ی تیمی که از کاراکترهای جذاب مختلفی پر شده، نیازمند آزمون و خطاهای بسیاری است، اما زمانی‌که به موفقیت دست پیدا می‌کنید، هیجان غیرقابل وصفی را تجربه خواهید کرد.

پس از ۱۴ سال سکوت [اشاره به آخرین نسخه از مجموعه دسپرادوس] و از زمان اکران فیلم Unforgiven به کارگردانی کلینت ایستوود تابه‌امروز، Desperados 3 را می‌توان یک بازگشت بسیار خوب برای ژانر غرب وحشی دانست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده