نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

تصاویر جدید و تماشایی از بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

ساعاتی پیش استودیوی اینسامنیاک گیمز تصاویر جدید و چشم‌نوازی از نسخه تازه معرفی شده مجموعه اسپایدرمن به‌نام Spider-Man: Miles Morales را منتشر کرد.

سونی بالاخره پس از تأخیر ناشی از اعتراضات اخیر در کشور امریکا، رویداد معرفی بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 را برگزار کرد؛ مراسمی که نشان داد این شرکت ژاپنی بازی‌های متنوع و زیادی را برای نسل نهم تدارک دیده است.

یکی از جذاب‌ترین و البته غافل‌گیر کننده‌ترین نمایش‌های این رویداد را می‌توان به معرفی جدیدترین نسخه از مجموعه پرطرفدار اسپایدرمن (Spider-Man) با نام Spider-Man: Miles Morales نسبت داد. استودیوی اینسامنیاک گیمز که ساخت بازی موفق Marvel Spider-Man را در کارنامه خود دارد، باز هم وظیفه تولید این نسخه از سری را برعهده گرفته است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی اینسامنیاک گیمز تصاویر جدیدی از بازی Spider-Man: Miles Morales را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد. همان‌طور که در پایین این تصاویر مشخص شده، هر کدام از آنها ازطریق خود کنسول پلی استیشن 5 به ثبت رسیده است؛ تصاویری که تمرکز زیادی روی نمایش جزییات و گرافیک بصری بازی داردند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که به‌دلیل حرف‌وحدیث‌ها و شایعات فراوان، روز گذشته تیم سازنده با انتشار توییتی به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی Spider-Man: Miles Morales درواقع یک نسخه مستقل است.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Spider-Man: Miles Morales قرار است در تعطیلات ۲۰۲۰ همزمان با عرضه کنسول پلی استیشن 5 به‌صورت انحصاری برای آن روانه بازار شود.

اگر شما هم نسخه قبلی بازی Spider-Man را تجربه کرده‌اید، به‌نظر شما تغییر شخصیت از پیتر پارکر به مایلز مورالز چه تاثیری در سرنوشت بازی Spider-Man: Miles Morales خواهد گذاشت؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده