نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

همکاری دوباره ویگو مورتنسن با پیتر فارلی در فیلمی در دوره جنگ ویتنام

ویگو مورتنسن در همکاری دوباره خود با پیتر فارلی، کارگردان فیلم Green Book، قرار است در یک فیلم که در دوران جنگ ویتنام جریان دارد، همکاری کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویگو مورتنسن قرار است در فیلم بعدی پیتر فارلی نقش آفرینی کند. مورتنسن که پیش از این با این کارگردان در فیلم Green Book (کتاب سبز) همکاری کرده بود، در حال مذاکره و امضای قرارداد همکاری با شرکت اسکای دنس مدیا برای حضور در این فیلم درام جنگی که اتفاقات آن در دوره جنگ ویتنام جریان خواهد داشت، است. این فیلم براساس رمان The Greatest Beer Run Ever: A True Story of Friendship Stronger Than War (یک داستان واقعی از دوستی قوی‌تر از جنگ) اثر جان داناهیو و جوانا مالوی، در دست ساخت است و مورتنسن اولین بازیگری است که قرار است شاهد حضورش در این فیلم بدون نام باشیم.

پیتر فارلی

این رمان داستان واقعی داناهیو را دنبال می‌کند که در سن ۲۶ سالگی‌اش جریان دارد. این شخصیت ساکن شهر نیویورک بود و در سال ۱۹۶۷ همراه‌با دوستانش راهی ارتش می‌شود تا درکنار یکدیگر در ویتنام بجنگند. پیتر فارلی وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و برایان کوری، نویسنده فیلم کتاب سبز و پیت جونز، ‌نویسنده فیلم Hall Pass به فارلی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهند کرد. فیلم Green Book که در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت، نامزد دریافت ۵ جایزه اسکار شد که درنهایت توانست سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلمنامه اورجینال، و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای ماهرشالا علی و بهترین فیلم سال را دریافت کند. 

علاوه‌بر این، ویگو مورتنسن برای بازی در فیلم کتاب سبز موفق شد برای سومین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود، اما برای سومین‌بار در رسیدن به این جایزه ناکام ماند. همچنین فیلم Green Book موفق شد بیش از ۸۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی ۳۱۴.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که بودجه ساخت آن تنها ۲۳ میلیون دلار بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده