نویسنده: رضا اسکندری
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Transformers: Battlegrounds معرفی شد

بازی Transformers: Battlegrounds با انتشار یک تریلر و تصاویری از محیط بازی معرفی شد؛ این بازی برای کنسول‌‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت بازی Outright Games با هم‌کاری استودیوی بازی‌سازی Coatsink، از بازی Transformers: Battlegrounds رونمایی کرد. این شرکت با انتشار یک تریلر و تصاویری از محیط بازی تایید کرد که این بازی برای کنسول پلی‌ استیشن 4، کنسول ایکس‌باکس وان و کنسول نینتندو سوییچ و همچنین برای پی سی روی استیم عرضه خواهد شد؛ تاریخ عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم‌های نام برده شده، ۲ آبان (۲۳ اکتبر) اعلام شده است. در سایت رسمی سازننده‌ی این بازی آمده است:

در زمانی‌که مگاترون به آلسپارک نزدیک می‌شود، بامبل‌بی و دیگر اتوبات‌ها برای نجات زمین به یک فرمانده جدید نیاز دارند. تیم خود را ساخته و به نبردی بروید که بزرگی آن از شهر مرکزی تا سایبرتان خواهد بود؛ این نبرد حتی به بخش چندنفره‌ی آن هم کشیده خواهد شد. اطلاعات جدید این بازی را به‌زودی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تری مالهام، مدیرعامل شرکت اوترت گیمز، در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

نام Transformers و مجموعه‌ی آن یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین اسامی دنیای سرگرمی به‌شمار می‌رود. کار کردن در جهان ترانسفورمرز و کار کردن با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و محبوب آن، یک افتخار بزرگ برای تیم ما به‌شمار می‌رود. دوست‌داران مجموعه‌ی Transformers و بازی‌های ویدیویی از این بازی لذت خواهند برد.

تصاویر محیط بازی و تریلر آن را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

بازی Transformers: Battlegrounds

بازی Transformers: Battlegrounds

دانلود تریلر بازی Transformers: Battlegrounds از آپارات


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده