نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تصاویر جدید و چشم‌نوازی از بازی Horizon Forbidden West منتشر شد

شب گذشته سونی طی مراسم معرفی رویداد آثار کنسول پلی استیشن 5، خبر ساخت بازی Horizon Forbidden West را با انتشار تریلری به‌طور رسمی اعلام کرد.

بالاخره پس از مدت‌ها سکوت و شایعات فراوان، سونی شب گذشته طی رویدادی از بازی‌های کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 رونمایی کرد؛ رویدادی که در ابتدا قرار بود هفته گذشته پخش شود، اما به‌دلیل اعتراضات اخیر در کشور امریکا، زمان برگزاری آن به‌تعویق افتاد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که درکنار معرفی و نمایش بازی‌های متنوع و فراوان برای PS5، بالاخره برخلاف اعلام قبلی، سونی از ظاهر کنسول آینده خود نیز به‌صورت کامل و رسمی پرده‌برداری کرد.

 درکنار معرفی بازی‌‌های پلی استیشن 5 توسط سونی، یکی از شگفتی‌هایی که حتی پیش از شروع مراسم، شایعاتی درخصوص احتمال معرفی آن مطرح شده بود، نمایش اولین تریلر از معرفی نسخه دوم بازی موفق و پرطرفدار Horizon Zero Dawn بود. اگر این تریلر را مشاهده کرده باشید، متوجه گرافیک و جزییات فوق‌العاده آن به‌لطف سخت‌افزار قوی پلی استیشن 5 شده‌اید.

بازی Horizon II: Forbidden West

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌فاصله تنها چند ساعت پس از معرفی بازی، دقایقی پیش تیم سازنده در حساب رسمی توییتر خود تصاویر جدید و چشم‌نوازی از محیط بازی Horizon Forbidden West را منتشر کرد.

سال ۲۰۱۷ بود که استودیوی گوریلا گیمز با همکاری سونی یک بازی جدید پساآخرالزمانی به‌نام Horizon Zero Dawn را برای کنسول پلی استیشن 4 روانه بازار کردند؛ محصولی که به‌سرعت توانست به‌واسطه گیم‌پلی و محیط وسیع و جذاب خود، به یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم سونی نیز تبدیل شود.

تا این لحظه هنوز اطلاعات زیادی از داستان بازی Horizon II: Forbidden West اعلام نشده است؛ اما مسئلهای که مشخص شده تنوع بالای محیط بازی ازجمله گشت‌وگذار در اعماق اقیانوس‌ها و درون جنگل‌ها است.

بازی Horizon II: Forbidden West

باتوجه به اینکه تیم تولید در ساخت نسخه اول بازی از موتور بازی‌سازی دسیما استفاده کرده و مهم‌تر از آن، نتیجه مطلوبی نیز کسب کرده بود، با استناد به سرعت فوق‌العاده SSD پلی استیشن 5، باید منتظر یک تجربه فوق‌العاده دیگر با شخصیت الوی دوست‌داشتنی در Horizon II: Forbidden West نیز باشیم.

اگر شما هم از طرفداران نسخه اول بازی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از Horizon II: Forbidden West را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده