// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

شایعه: ریمستر بازی Battlefield 3 در دست ساخت است

شایعه شده است که ریمستر بازی Battlefield 3 در دست ساخت است و به‌همراه نسخه‌ای دیگر از مجموعه Battlefield برای پی‌سی و کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد.

پس از آن‌که آخرین محتوای دانلودی بازی Battlefield V منتشر شد، حالا دیگر نوبت این است که منتظر نسخه‌ای مدرن از این مجموعه محبوب باشیم. اگرچه می‌دانیم که نسخه‌ای جدید از سری بتلفیلد در حال ساخت است، اما تقریبا چیزی جز این‌که یک نسخه مدرن است، از آن نمی‌دانیم. اما حالا شایعاتی به‌گوش می‌رسد که نشان می‌دهد استودیو دایس و الکترونیک آرتز به‌طور هم‌زمان به نسخه‌های قدیمی هم توجهی خاص دارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس اطلاعاتی که از یک یوتیوبر به‌نام Daqarie منتشر شده است، ظاهرا دایس در حال کار کردن روی ساخت ریمستر بازی Battlefield 3 است و قرار است آن را به‌همراه نسخه جدید سری Battlefield منتشر کند؛ درست مانند ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare که به‌همراه بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد. البته هنوز مشخص نیست که آیا نسخه جدید سری Battlefield به همان بازی Battlefield 6 اشاره دارد یا یک نسخه فرعی. این یوتیوبر پیش‌تر شایعاتی را در مورد دو بازی Battlefield 1 و Battlefield 5 منتشر کرده بود که درست از آب درآمده بودند.

battlefield 3

وی گفته است که ریمستر بازی Battlefield 3 و نسخه جدید این مجموعه قرار است برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر شوند و صحبتی از این‌که آیا برای کنسول‌های نسل جاری هم منتشر می‌شوند یا خیر، به‌ میان نیاورده است. طبق رسم همیشه و به‌دلیل این‌که این خبر توسط دایس هنوز تایید نشده است، پس بهتر است آن را شایعه در نظر بگیریم و منتظر رویداد EA Play Live 2020 باشیم که قرار است در تاریخ ۱۸ ماه ژوئیه (۲۹ خرداد ماه) برگزار شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده