// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۳۵

بازی Bugsnax برای پلی استیشن 5 معرفی شد

استودیوی یانگ هورسز که پیش از این با بازی ماجراجویی Octodad: Dadliest Catch شناخته می‌شود، از بازی Bugsnax برای انتشار روی پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

سال ۲۰۱۴ با انتشار یکی از عجیبت‌ترین بازی های ماجراجویی پلی‌استیشن 4 مصادف بود. استودیوی یانگ هورسز  با زیرکی توانسته بود تا درکنار خلق گیم‌پلی متفاوت، دنیایی همراه‌با طنز را برای سرگرم‌شدن بازیکنان ایجاد کند. اکنون بعد از گذشت ۶ سال از زمان انتشار Octodad: Dadliest Catch، در جریان مراسم رونمایی از بازی های PS5، سونی به‌صورت رسمی از بازی جدید این استودیو با نام Bugsnax رونمایی کرد.

بازی Bugsnax ترکیبی از دنیایی با گرافیک مشابه Octodad: Dadliest Catch، اما این‌بار پر از مواد غذایی خوشمزه است. به نظر می‌رسد استودیوی Young Horses این‌بار می‌خواهد تا یک ماجراجویی اول شخص را برای بازیکنان رقم بزند. در بازی Bugsnax شما در نقش یک روزنامه‌نگار به بررسی جدیدترین کشفیات در Snacktooth می‌روید، جایی که میوه‌ها جان دارند.

بازی Bugsnax به‌شکلی طراحی شده است که بتواند بهترین بازخورد را از ویژگی‌های کنترلر پلی استیشن 5 با نام دوال سنس به‌ بازیکن منتقل کند. به‌عنوان مثال به‌لطف تغییر لرزش کنترل در زمان حرکت روی بافت‌های متفاوت زمین، بازیکن می‌تواند به خوبی تفاوت نوع سطحی را که روی آن حرکت می‌کند، متوجه شود. بازی Bugsnax پاییز ۹۹ برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Bugsnax را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

برای سایر اخبار رویداد رونمایی از کنسول پلی استیشن 5 می‌توانید به صفحه ویژه پلی ‌استیشن 5 در سایت زومجی مراجعه کنید.

دیدگاه شما نسبت به بازی Bugsnax محصول جدید استودیوی یانگ هورسز چیست؟‌ آیا علاقه‌ای به بازی‌های متفاوت و مستقل دارید؟‌


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده