نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۵

بازی Astro’s Playroom برای پلی استیشن 5 معرفی شد

در جریان رویداد معرفی بازی‌های کنسول پلی استیشن 5، سونی از بازی Astro’s Playroom برای کنسول نسل نهمی خود رونمایی کرد.

بالاخره پس از مدت‌ها سکوت، سونی رویداد معرفی بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 را برگزار کرد؛ رویدادی که در ابتدا قرار بود هفته گذشته پخش شود اما به دلیل اعتراضات اخیر در کشور امریکا زمان برگزاری آن به‌تعویق افتاد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، سونی به‌صورت رسمی با انتشار تریلری خبر عرضه بازی Astro’s Playroom برای کنسول پلی استیشن 5 را اعلام کرد. البته باید توجه داشته باشید که تا این لحظه اطلاعات زیادی از این بازی دردسترس نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد Astro’s Playroom دنباله بازی موفق و جذاب Astro Bot Rescue Mission باشد که در سال ۲۰۱۸ به‌صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی PlayStation VR روانه بازار شد. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی شده از Astro’s Playroom دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

 اگر با Astro Bot Rescue Mission آشنایی ندارید، روشی که این بازی برای مخفی کردن برخی از اسرار در پیش می‌گیرد و بازیکنان باید با جستجو به آن‌ها برسند، خارق‌العاده است. سازوکاری که Astro Bot برای بازی با موانع استفاده می‌کند، بی‌نظیر است. تمام این موارد باعث تبدیل شدن این بازی به یکی از بهترین بازی‌های واقعیت مجازی نیز شده است.

شما هم اگر از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از Astro’s Playroom را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده